۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۸۸۳۸۸
مسؤول جامعه المصطفی واحد گرگان:

استقبال مراجع و علما از رهبرمعظم انقلاب تجلی وحدت مرجعیت و نظام بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان به تلاش عناصر ضد انقلاب داخلی و خارجی برای القاء اختلاف میان حکومت و مرجعیت اشاره کرد و بیان داشت: حضور مراجع تقلید و علما در استقبال از رهبرمعظم انقلاب اسلامی تجلی وحدت عمیق مرجعیت و حکومت بود.
ديدار مراجع و علما با رهبر معظم انقلاب
حجت الاسلام کریم رفیعی، مسؤول جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان، درگفت و گوبا خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم، گفت: استقبال تاریخی طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم از مقام معظم رهبری در تاریخ نظام اسلامی به ثبت رسید.

وی اخلاص و عمل صالح رهبرمعظم انقلاب اسلامی را مهم ترین عامل استقبال تاریخی مردم قم از معظم له دانست و خاطرنشان کرد: پاداش خداوند به به اخلاص و ایمان رهبر معظم انقلاب اسلامی درحضور تاریخی مردم در استقبال از ایشان تجلی یافت.

مسؤول جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان استقبال بی نظیر مردم قم به ویژه طلاب و روحانیان از رهبرمعظم انقلاب اسلامی را بیعت مجدد با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان نیز با آن حضور بی سابقه خود نشان دادند که همواره در خط ولایت فقیه قرار دارند.

حجت الاسلام رفیعی در ادامه سخنان خود به تلاش برخی عناصر ضد انقلاب داخلی و خارجی برای القاء اختلاف میان حکومت و مرجعیت اشاره کرد و بیان داشت: حضور مراجع تقلید و علما در استقبال از رهبرمعظم انقلاب اسلامی تجلی وحدت عمیق مرجعیت و حکومت بود.

وی با بیان این که بسیاری از رسانه های ضد انقلاب تلاش می کردند بر طبل اختلاف میان مراجع تقلید و حکومت بکوبند، ادامه داد: اما همه این تلاش ها با حضور بی نظیر مراجع تقلید و علما در استقبال از رهبرمعظم انقلاب اسلامی بی نتیجه ماند و بار دیگر دستاوردی جز رسوایی برای آنها در بر نداشت.

حجت الاسلام رفیعی حضور مراجع تقلید در استقبال از رهبرمعظم انقلاب اسلامی را حمایت همه جانبه از رهبرمعظم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این حضور مرجعیت نشان از تواضع وب ینش سیاسی بالای آنها در مواقع حساس است و با این اقدام خود بینش بالای سیاسی و هوشیاری خود را به دشمنان نظام اسلامی ثابت کردند.

مسؤول جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص نقشه دشمنان نظام برای ترویج تز اسلام منهای روحانیت و سیاست، گفت: متأسفانه یکی از مهم ترین آفت ها و آسیب هایی که سال ها است که دشمنان تلاش می کنند آن را به طور جدی درجامعه القاء کنند؛ اسلام بدون روحانیت و سیاست است که این تفکر انحرافی نشأت گرفته از برخی تفکرات سکولاریستی خارج ازکشور است.

حجت الاسلام رفیعی با بیان این که مهم ترین استراتژی دشمنان دراین خصوص تضعیف جایگاه روحانیت و اسلام درجامعه است، بیان داشت: آنها می خواهند به جامعه القاء کنند تا روحانیت توان نقش آفرینی در هیچ عرصه ای را ندارد و اسلام را موجب عقب ماندگی کشور ها معرفی کنند که خوشبختانه تاکنون در این خصوص موفق نبوده اند و اسلام و روحانیت قدرتمند تر از همیشه در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند.

وی در ادامه سخنان خود رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص مسائل مختلف حوزه را بسیار مهم و حیاتی ارزیابی کرد و ادامه داد: حوزه علمیه باید رهنمودهای مقام معظم رهبری به صورت یک برنامه هدفمند و دقیق دنبال کند./950/ت302/الف
ارسال نظرات