۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۸۸۴۴۳
امام جمعه بهبهان:

ولی فقیه ضامن و حافظ اسلامیت نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان ولایت فقیه را ضامن اسلامیت نظام دانست و گفت: دشمن برای تضعیف مقاومت مسلمانان و حذف اسلامیت نظام تلاش می‌کند؛ اما ولایت فقیه در این جهت، دشمن را ناکام کرده است.
حجت الاسلام سليماني، امام جمعه بهبهان/2
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه، به طرح هدفمند کردن یارانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: برای تحقق اقتصادی سالم، باید این طرح که سبب محرومیت زدایی در کشور است، اجرایی شود.

امام جمعه بهبهان اطلاع رسانی مسؤولان را نقش مهمی در جلوگیری خنثی کردن شایعات دانست و افزود: به یقین برای ادامه این راه مشکلاتی به وجود خواهد آمد که باید با اطلاع‌رسانی مسؤولان، همکاری و همدلی مردم آن‌ها را حل کرد و شایعات را خنثی کرد.

وی با اشاره به سومین هفته بحران کشورهای غربی به‌ویژه فرانسه ابراز داشت: هر چند تلاش آنها در جهت نسبت دادن بحران به ضعف مدیریتی رییس جمهور فرانسه است؛ اما حقیقت ناکارآمدی نظام غرب و سرمایه‌داری است که در حال فروپاشی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به قم‌، گفت: استقبال بی‌نظیر مراجع، روحانیت و مردم نشان از وحدت و همدلی روحانیت در تحقق احکام نورانی اسلام و آرمان‌های امام خمینی(ره) دارد.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: حمایت از رهبر معظم انقلاب و پیوند با ولایت در این سفر به نمایش گذاشته شد که خاری در چشم دشمنان و بدخواهان بود.

خطیب جمعه بهبهان این سفر را از آن جهت که قم پایگاه معنوی و سرچشمه آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی است، دارای اهمیت ویژه خواند و خاطرنشان کرد: سه عنصر علم، بصیرت و جهاد از این پایگاه مذهبی سرچشمه گرفته و این سفر نه تنها برای استان قم و حوزه‌های علمیه بلکه برای نظام اسلامی و جهان اسلام خوشایند است.

استاد حوزه علمیه بهبهان با اشاره به رهنمودهای مهم و حکیمانه مقام معظم رهبری افزود: دشمن برای تضعیف مقاومت مسلمانان و حذف اسلامیت نظام تلاش می‌کند؛ اما ولایت فقیه در این جهت، دشمن را ناکام کرده است.

وی تصریح کرد: استکبار با افکار و نیات پلید و ناپاک، القای شبهات، اهانت به مقدسات و ترویج بی‌بند و باری سعی در جدا کردن مردم از دین دارد در حالی که غافل از این است که دین با اعماق وجودی مردم خو گرفته و گره خورده است.

سلیمانی با اشاره به این که دشمن همچنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده است، خاطرنشان کرد: دشمنان دین و نظام با ترویج بی‌اعتمادی به مسؤولان، ایجاد یأس و ناامیدی بین آحاد مردم و ترویج بدبینی و دامن زدن به اختلافات سعی دارند روز به روز قدرت نظام را متزلزل کنند.

وی در پایان خطبه‌ها با اشاره به تلاش توخالی دشمنان اظهار داشت: آنان در حالی که خبر ندارند مردم با حمایت بی‌شائبه خود، بیش از پیش بر قدرت نظام اسلامی افزوده و با استقامت و پایداری پاسخ کوبنده‌ای به تلاش‌های بیهوده دشمنان می‌دهند./945/پ202/س
ارسال نظرات