۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۸۸۴۴۶
امام جمعه بهبهان:

دشمنان آرزوی دسترسی به نظام اسلامی را به گور خواهند برد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان، با اشاره به اقدامات دشمنان نسبت به ایجاد تفرقه بین مردم و نظام جهت دسترسی به ایران اسلامی، گفت: دشمنان آرزوی دسترسی به نظام اسلامی، از طریق ایجاد تفرقه بین مردم و نظام را به گور خواهند برد.
حجت الاسلام سليماني، امام جمعه بهبهان/2


حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، مبنی بر این که «دشمن برای به چالش کشیدن نظام اسلامی از دو روش تضعیف اعتقادات دینی مردم و ایجاد فاصله در بین مردم و نظام استفاده می کند»، اظهار داشت: ایستادگی در برابر تبلیغات دشمنان و اتحاد و همبستگی بیش از پیش، بین مردم و مسؤولان بهترین راه برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

امام جمعه بهبهان، در ادامه به دلایل عدم موفقیت دشمنان اشاره کرد و اذعان داشت: پیوند بین مردم و مسؤولان و پشتیبانی ولایت فقیه از ایران اسلامی، از دلایل عدم موفقیت دشمنان در مسایل فرهنگی است.

استاد حوزه های علمیه بهبهان با اشاره به اقدامات پلید دشمنان، ابراز داشت: دشمنان ایران اسلامی با ترویج افکار و نیات پلید و ناپاک، القای شبهات، اهانت به مقدسات و ترویج بی‌بند و باری سعی ایجد تفرقه بین مردم و نظام و از این طریق هم سعی می کنند که به ایران اسلامی دست پیدا کنند؛ در حالیکه غافل از این هستند که دین با اعماق وجودی مردم خو گرفته و به این راحتی قابل جدا شدن نیستند.

حجت الاسلام سلیمانی، با اشاره به اقدامات دشمنان نسبت به ایجاد تفرقه بین مردم و نظام، گفت: دشمن با تفرقه افکنی و ایجاد رعب وحشت، در تلاش برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام است؛ از این رو همه دولت مردان، مسؤولان فرهنگی و روحانیون، با آگاه سازی و ترویج بصیرت، جامعه را نسبت به اقدامات سوء دشمنان آگاه سازید.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: دشمنان در تلاش برای تضعیف روحیه مسلمانان و حذف اسلامیت نظام هستند است اما ولایت فقیه ضامن وحدت بین آحاد جامعه و اسلامیت نظام بوده و دشمن را ناکام کرده است./945/پ202/ع

ارسال نظرات