۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۸۸۸۷۲
امام جمعه نیشابور:

وجود رهبر معظم انقلاب برای کشور نعمتی بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نیشابور گفت: عارف زاهدی چون امام راحل، سایه خیلی از گرفتاری ‌ها را از سر کشور کم کرد و رهبر معظم انقلاب نیز کشور را محکم و استوار نگه داشته‌ است.
رهبر انقلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام عبدالجواد غرویان امام جمعه نیشابور، سه‌شنبه چهارم آبان ماه در مراسم نخستین نکوداشت بی‌‌بی شطیطه و بانو پسنده که در محل این بقاع متبرکه در نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: وجود رهبر کبیر انقلاب اسلامی و حضرت آیت الله خامنه ای دو نعمت بزرگ‌الهی برای کشور محسوب می شوند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در بین طلاب غیر ایرانی، ابراز داشت: رهبر انقلاب از فرزند امام حاج احمد آقا نقل کردند که « امام آنچنان شب ها گریه می کرد و اشک می ریخت که این دستمال های معمولی فایده نداشت و امام حوله بر می داشت. و آنچه این کشور را نجات داد همان اشک های شبانه امام خمینی(ره) بود.

حجت الاسلام غرویان یادآور شد: عارف زاهدی چون امام راحل، سایه خیلی از گرفتاری‌ها را از سر کشور کم کرد و رهبر معظم انقلاب نیز کشور را محکم و استوار نگه داشته‌ است.

وی تصریح کرد: مبنای برنامه ‌های رییس جمهوری، عدالت است که این هم یک نعمت بزرگ برای کشور محسوب می شود که باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه نیشابور با تأکید بر ایجاد بین الحرمین بانو شطیطه و بانو پسنده، تصریح کرد: ایجاد این مکان بازتاب خوبی در بین شهروندان و زائران داخلی و خارجی این دو بانو خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این طرح در گذشته مسکوت ماند، ادامه داد: در گذشته نیز این موضوع مطرح شد و مورد تأیید شهردار هم قرار گرفت اما اجرایی شدن آن نیازمند برنامه مدون است./934/پ202/ص
ارسال نظرات