۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۸۹۱۰۹
با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان بهبهان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج دانش‌آموزی بهبهان، از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان بهبهان با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
يادواره شهداي روحاني
خداداد بابلی، مسؤول بسیج دانش‌آموزی بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهارداشت: بسیج دانش‌آموزی بهبهان با هماهنگی‌های انجام شده برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی خود را طی چند روز اخیر آغاز کرده است.

بابلی با بیان این که نخستین برنامه این مناسبت عطرافشانی گلزار شهدای مدرسه پیروز بود که با حضور بسیجیان برگزار شد، ادامه داد: در آخرین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره شهدای دانش‌آموز مدرسه پیروز بهبهان و همچنین شهدای فرهنگیان این شهرستان با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسؤولان استانی و محلی برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری صبح‌گاه مشترک در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این آیین صبح امروز و با حضور مسؤولان در دو مدرسه نمونه آزادگان و دکتر حسابی برگزار شد و علاوه بر آن و به همین مناسبت بسیجیان دانش‌آموز بهبهان در کوه‌پیمایی که در ارتفاعات این شهرستان برگزار شد حضور یافتند.

مسؤول بسیج دانش‌آموز بهبهان همچنین از پرده‌برداری تندیس شهید مهرداد عزیزاللهی در شلمچه خبر داد و گفت: راه‌اندازی انجمن علمی بسیج دانش‌آموزی، برگزاری مسابقه نشریه با موضوع همت مضاعف و کار مضاعف و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی با بیان این که اختتامیه طرح هجرت نیز در این هفته برگزار و از بسیجیان شرکت‌کننده در این طرح تقدیر خواهد شد، تصریح کرد: در روز سیزدهم آبان‌ماه نیز راهپیمایی باشکوه روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور همه دانش‌آموزان بهبهانی و مسؤولان شهرستان برگزار خواهد شد.

بابلی در پایان اظهارداشت: مهم‌ترین برنامه امسال هفته بسیج دانش‌آموزی برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان است که اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام و در روز سیزدهم آبان‌ماه شاهد برگزاری این یادواره خواهیم بود./945/پ202/الف
ارسال نظرات