۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۸۹۸۹۰
فرمانده نیروی انتظامی قم:

فرهنگ دینی نقش بی‌بدیلی در امنیت اجتماعی ایفا می‌کند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان این که فرهنگ دینی نقش بی‌بدیلی در امنیت اجتماعی ایفا می‌کند، اظهار داشت: شهر مقدس قم به عنوان یکی از قطب‌های چندگانه ناجا در امر تحقیقات دینی در نظر گرفته شده است.
سردار توکلي فرماندهي انتظامي قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی توکلی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم در همایش نقش فرهنگ‌سازی دینی در ارتقای امنیت اجتماعی که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، فرهنگ‌سازی را در ارتقای امنیت اجتماعی مؤثر دانست.

وی، افزود: با عنایت به اثرگذار بودن باورهای هر ملت و با توجه جدی به نشر آموزه‌های دینی در بدنه اجتماع می‌توان اذعان داشت که فرهنگ دینی نقش بی‌بدیلی در جامعه ایفا می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم، خاطرنشان کرد: برخورد قهری در کنار توجه علمی و زیرساخت‌های مربوطه از دستور نیروی انتظامی خارج نخواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه معنوی شهر قم، توجه به وجود بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه‌(س) و مسجد مقدس جمکران را مورد تأکید قرار داد و افزود: این شهر مقدس به عنوان یکی از قطب‌های چندگانه ناجا در امر تحقیقات دینی در نظر گرفته شده است.

سردار توکلی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همدلی، همراهی و مساعدت همه اندیشمندانی که نشر فرهنگ دینی را به عنوان تکلیف الهی پیشه خود کرده‌اند بتوانیم نقش فرهنگ‌ دینی را در ارتقای امنیت اجتماعی ارتقا دهیم.

گفتنی است، فرمانده نیروی انتظامی استان قم پیش از این در گفت‌وگوی خبری با بیان این که 150 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش رسیده است، گفته بود: تمامی آثار ارسالی به دبیرخانه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و پس از پایان همایش و در آینده نزدیک تمامی آثار در قالب کتاب منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. /920/پ202/ص

ارسال نظرات