۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۸۹۹۲۵
امام جمعه مسجد سلیمان:

تلاش روحانیت در موفقیت و پویایی نسل جوان ستودنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان با اشاره به ضرورت حضور روحانیت در جمع جوانان و پاسخگویی به شبهات آنان اظهار داشت: روحانیت با تلاش‌ بی‌منتی که در همه صحنه‌ها به نمایش گذاشته، می‌تواند نسل جوان ما را به قله‌های موفیقت و عزت برساند.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان
حجت الاسلام محمد صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور روحانیان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی اظهار داشت: روحانیان همواره و در همه صحنه های انقلاب اسلامی از پرچمداران و پیشتازان بوده اند.

حجت الاسلام امینی در ادامه ابراز داشت: حضور این قشر ارزشمند در صحنه های علم و مبارزه و مقابله با تهاجم فرهنگی مثال زدنی است، آنان در جبهه های هشت سال دفاع مقدس نیز با لباس رزم در کنار سایر بسیجیان وارد میدان مبارزه شدند و مایه دلگرمی رزمندگان را فراهم آوردند.

امام جمعه مسجد سلیمان، روحانیت را ضامن استمرار افتخار و عزت کشور عنوان کرد و خاطر‌نشان کرد: توسعه و پیشرفت پایدار نیز در گرو ترویج و تعمیق ارزش‌های فرهنگ ناب اسلامی در بخش‌های مختلف کشور و حضور روحاینان در همه عرصه‌ها است.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه، با اشاره به حضور روحانیت در جمع جوانان و پاسخگویی به شبهات آنان اظهار داشت: روحانیت که ایثارگری، تلاش و بی‌منتی را در همه صحنه‌ها به نمایش گذاشته، نسل جوان ما را به قله‌های موفیقت و عزت می‌رساند./945/پ202/س
ارسال نظرات