۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۸۹۹۳۸
مسؤول بسیج طلاب خوزستان:

شعار حقوق بشر آمریکا ابزاری برای دستیابی به مطامع شیطانی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان شعار حقوق بشر آمریکا را ابزاری برای دستیابی به مطامع شیطانی دانست و گفت: با شکایت پنچاه کشور جهان از نقض حقوق بشر در آمریکا، نقاب از چهره پلید آمریکا برچیده شد.
آمريکا
حجت الاسلام خداداد الیاسی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به طرح پرونده آمریکا برای نخستین بار در شورای حقوق بشر سازمان ملل اظهار داشت: با توجه به ادعای آمریکا به عنوان مهد حقوق بشر در جهان؛ اما با شکایت پنجاه کشور از آمریکا، نقاب از چهره پلید او برچیده و وجهه ضد انسانی شیطان بزرگ نمایان شد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان واکنش آمریکا به این اقدام را عجیب خواند و بیان داشت: با برچیده شدن نقاب از آمریکا، این کشور ماهیت واقعی خود را نشان داد و عدم پایبندی شیطان بزرگ به حقوق بشر و دیگر معاهده‌های جهانی برای مردم دنیا به اثبات رسید.

وی با بیان این که در حقیقت ادعای آمریکا و دیگر کشورهای غربی مبنی بر رعایت حقوق بشر تنها دستیابی به منافع و مطامع خود بوده است، ادامه داد: به یقین هر کدام از کشورهای مستکبر غربی در چنین شرایطی گرفتار شوند، واکنشی مانند آمریکا نشان خواهند داد.

حجت الاسلام الیاسی تنها عامل پنهان ماندن چهره واقعی کشورهای غربی را تبلیغات گسترده رسانه‌ای آنها دانست و اذعان داشت: اگر تبلیغات وسیع کشورهای غربی نبود تا کنون چهره واقعی آنها برای مردم جهان نمایان شده بود؛ اما خوشبختانه با هوشیاری و آگاهی جهانیان، واکنش‌های ضد استکباری روند افزایشی خواهند داشت.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان در ادامه به چالش‌های مختلف آمریکا در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اذعان داشت: نظام استکباری جهان اکنون به دوران شکست خود نزدیک شده، به شکلی که در همه عرصه های گوناگون به بن بست رسیده است.

وی در پایان با تأکید بر این که آمریکا حقوق بشر را در همه جهان از جمله کشور خود نیز نقض کرده است، خواستار شناساندن اهداف شیطانی آمریکا به جهانیان شد./945/ت302/س

ارسال نظرات