۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۹۰۰۰۶
نماینده مردم قم در مجلس:

دشمن از دیدن عمق همدلی و وحدت میان ارکان نظام دچار شوک شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهان استکبار در مواجهه با توفیقات بین المللی و به نمایش کشیده شدن اقتدار و وحدت تمامی ارکان نظام جمهوری اسلامی، هنوز در شوک به سر می برد.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام رضا آشتیانی عراقی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با تاثیر رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب در اهتمام تمامی نیروهای انقلاب به وحدت گفت: ترسیم وحدت قوای نظام در مقابل چشمان جهان استکبار، موجب آن است تا غرب در برابر مواضع جمهوری اسلامی مقابله زورگویانه نداشته باشد.

وی با اشاره به ابراز تمایل غرب برای مذاکره در مورد پرونده هسته ای کشورمان با پیش شرط جمهوری اسلامی بیان کرد: اینکه غرب پس از آن همه تهدید و پیش شرط برای مذاکره حاضر به پذیرش مذاکره شده نشان از تاثیر ترسیم وحدت قوای نظام در برابر دیدگان نظام سلطه به واسطه توصیه رهبر معظم انقلاب است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پس از سخنان رهبر انقلاب در جمع مردم قم مجلس و دولت به همراه قوه قضائیه قدمهای روشنی را در جهت نمود و بسط وحدت میان قوا برداشتند، از این رو شاهد بودیم که دولت دراین خصوص جلسه ای را با گروه های اصولگرا گذاشت و مجلس نیز بررسی لایحه برنامه پنجم توسعه را با تعامل و همکاری متقابل با دولت با جدیت دنبال می کند که این خود نمود وحدت است.

وی خاطر نشان کرد: در عین حال دشمن سفر رهبر انقلاب به شهر قم و نشان داده شدن عمق همدلی و وحدت میان حوزه و رهبری و همراهی و تبعیت مراجع عالی قدر نظام با ولایت موضوعی بود که دشمنان و بدخواهان نظام را دچار شوک بزرگی کرد.

حجت الاسلام آشتیانی عراقی با اشاره به دستاوردهای سفر رییس جمهور کشورمان به لبنان گفت: جهان استکبار در مواجهه با توفیقات بین المللی و به نمایش در آمدن اقتدار و وحدت تمامی ارکان نظام جمهوری اسلامی، هنوز در شوک به سر می برد.

وی افزود: از سوی دیگر دشمن و سران فتنه با توجه به رفت و آمدهای برخی از آنها به قم و تبلیغات وارونه خود امید های خامی به این شهر بسته بودند که البته و خوشبختانه با همایش میلیونی مردم قم و استقبال گسترده مراجع و علما از رهبر انقلاب تمامی خوابهای فتنه گران به کابوس مبدل شد و به خودی خود قدم بزرگی در جهت تعمیق وحدت برداشته شد.

عضو مجمع روحانیان مجلس همچنین با بیان اینکه فصل جدیدی از انقلاب در حال آغاز شدن است اشاره داشت: استکبار جهانی در این برهه از زمان بار دیگر به شکست خود در برابر انقلاب پی برده و به دنبال یافتن راه های دیگر مقابله با نظام اسلامی است و این در شرایطی است که به عقیده ما مقابله دیگر دشمن با انقلاب اسلامی پایان عمر نظام سلطه را رقم خواهد زد. /955/ت302/ج
ارسال نظرات