۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۹۰۰۴۱

سردبیر جدید خبرگزاری رسا معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ سردبیر جدید خبرگزاری رسا، در مراسمی با حضور مدیرعامل، هیات تحریریه و خبرنگاران این خبرگزاری معرفی شد.
حجت الاسلام محمد جواد گلزار


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم معارفه سردبیر جدید خبرگزاری رسا، عصر چهارشنبه نوزدهم آبان ماه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات تحریریه، خبرنگاران و کارکنان این رسانه حوزوی در دفتر خبرگزاری رسا در قم برگزار و حجت الاسلام محمد جواد گلزار، جانشین مدیر عامل با حفظ سمت به عنوان سردبیر جدید این رسانه حوزوی معرفی شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا، با تشریح اهداف راه اندازی این رسانه حوزوی، همگرایی حوزه و نظام، کادرسازی و تربیت نیرو و اجرا و پیگیری مطالبات و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حوزه های علمیه را از جمله اهداف و چشم انداز راه اندازی خبرگزاری رسا عنوان کرد.

حجت الاسلام محققی با اشاره به رسالت ها و ماموریت های خبرگزاری رسا، برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقا مهارت های خبرنگاران، راه اندازی بخش نظرسنجی برای رفع نیازها و ارزیابی کار این رسانه را از برنامه‌های آینده این رسانه دانست.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، عملکرد خبرگزاری رسا را در راستای انعکاس اخبار سفر ده روزه ایشان به این شهر مذهبی مطلوب ارزیابی کرد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام محمدجواد گلزار سردبیر جدید خبرگزاری رسا، برنامه های خود را تشریح کرد و گفت: خبرگزاری رسا در سالیان اخیر روند رو به رشدی را طی کرده است به گونه ای که بسیاری از علما، طلاب و روحانیان، با این مجموعه آشنا هستند و به این رسانه حوزوی اعتماد دارند.

سردبیر خبرگزاری رسا تاکید کرد: امیدواریم با نگاه به تجارب گذشته، بتوانیم افق و چشم انداز خوبی را برای خبرگزاری رسا ترسیم کنیم.

وی هدفمند بودن اخبار، تقویت همگرایی حوزه و نظام، توجه به شیوه های نوین خبری، نیاز سنجی در رسانه های کشور در خصوص موضوعات مورد نیاز برای اظهار نظر روحانیت و حوزه های علمیه و جذب نیروهای مستعد و جوان را از اولویت های خود برشمرد. /924/پ202/ص

ارسال نظرات