۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۹۰۹۲۳

نخستین شماره نشریه خط امام منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین شماره نشریه خط امام(ره) از سوی بنیاد تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) منتشر شد.
امام خميني (ره)
محمد علی الفت پور، مدیر مسؤول و سردبیر نشریه خط امام(ره) درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از انتشار نخستین شماره این نشریه خبر داد.

وی با بیان این که این نشریه از سوی بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) منتشر شده است، افزود: این بنیاد نیز یکی از مؤسسه های زیر مجموعه نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها است که متولی امر تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل در دانشگاه ها است.

سردبیر نشریه خط امام(ره) به موضوعات و محورهای شماره نخست این نشریه اشاره کرد و ادامه داد: مدعیان خط امام و فتنه اخیر، فراز و فرود های جریان خط امام، مدعیان خط امام در فتنه 88، عملکرد مدعیان در دهه 60، آسیب شناسی جریان حوزوی خط امام، اندیشه سیاسی امام و خطر تحریف، شاخص امام یا شاخص مدعیان خط امام، خط امام در معارضه با خلف امام از منظر صاحب نظران و کارشناسان این عرصه پرداخته است.

الفت پور افزود: آیت الله سید احمد خاتمی، امیر حسین ترکش دوز، شهریار زرشناس، مسعود رضایی، دکتر زهره الهیان، حجت الاسلام دکتر احمد رهدار، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، سعدالله زارعی، فاطمه رجبی و عماد افروغ برخی از چهره هایی هستند که آثار و گفتارشان در این شماره به چشم می خورد.

وی با بیان این که نشریه خط امام(ره) در شماره نخست در تیراژ پنج هزار نسخه به چاپ رسیده است، ادامه داد: این نشریه روز 29 آبان از سوی تشکل ها و فعالان سیاسی در دانشگاه ها توزیع خواهد شد.

گفتنی است، علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 84222361 تماس حاصل کنند./956/پ202/الف
ارسال نظرات