۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۹۱۱۰۲
آیت الله مقتدایی:

همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری توسعه یابد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه، سخنان رهبر معظم انقلاب را منشوری برای حرکت در مسیر همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ارزیابی کرد و خواستار توسعه این همکاری ها و تعاملات بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری شد.
پيگيري مطالبات رهبر معظم انقلاب در نشست مشترک حوزه علميه و آموزش و پرورش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی عصر دوشنبه در دهمین نشست مشترک ستاد همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، که به منظور بررسی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار شد، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم ابراز داشت: سفر اخیر ده روزه مقام معظم رهبری و استقبالی که مردم و حوزویان از ایشان به عمل آوردند، بی بدیل و بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در این سفر بسیار حکیمانه و سنجیده بود و همه این فرمایشات می تواند مبنای حرکت آینده حوزه باشد، گفت: حوزه اگر سخنان رهبر انقلاب را مبنای حرکت و کار خود قرار دهد بسیار کارگشا خواهد بود و حوزه باید از این فرمایشات بهره بگیرد.

مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد: خوشبختانه در پی سفر مقام معظم رهبری و بیانات مهم ایشان در حوزه، نهادهایی برای عملیاتی کردن مطالبات ایشان شروع به کار کرده اند تا بعد از مشخص شدن محورهای مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدارهایی که با حوزویان داشتند و مطالبی را که راجع به حوزه و آموزش و پرورش بیان کردند بسیار مهم، ارزشمند و راهگشا بود.

مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد: سخنان رهبر انقلاب باید منشوری برای حرکت در مسیر همکاری های بین حوزه و آموزش و پرورش باشد.

آیت الله مقتدایی با تاکید بر اینکه همکاری های حوزه و آموزش و پرورش بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری توسعه یابد گفت: ارتباط و تعامل حوزه با دانشگاه جزو معتقدات و خواسته های مقام معظم رهبری است.

مدیر حوزه های علمیه بیان داشت: بکارگیری و اجرای سخنان رهبر انقلاب در خصوص حوزه و آموزش و پرورش بسیار مهم است و باید جهش و طوفانی عظیم در این راستا شکل گیرد و همکاری های حوزه و آموزش و پرورش توسعه پیدا کند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات