۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۹۱۳۲۰
همزمان با عید غدیر؛

مراسم عمامه گذاری طلاب اهوازی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه خوزستان از عمامه گذاری 104 نفر از طلاب خوزستان همزمان با عید غدیر خم خبر داد.
مراسم عمامه گذاری طلاب اهوازی برگزار می‌شود
حجت الاسلام مهدی زرشناس، معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، برگزاری آیین عمامه گذاری یکصد و چهار نفر از طلاب حوزه های علمیه خوزستان خبر داد و گفت: امسال 84نفر از طلاب اهوازی و 20طلبه سایر شهرهای استان مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت  می شوند.

معاون تهذیب مرکز مدیرت حوزه علمیه خوزستان با بیان این که سی نفر از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و چهار نفر از مدرسه امام صادق(ع) اهواز، ملبس می شوند، افزود: از هر کدام مدارس سفیران هدایت علی بن ابی طالب(ع) و امیرالمؤمنین(ع) اهواز نیز بیست طلبه ملبس خواهند شد.

این استاد اخلاق حوزه علمیه، از برگزاری آیین عمامه گذاری طلاب اهوازی طی در سوم و چهارم آذرماه سال جاری خبر داد و بیان داشت: آیین عمامه گذاری طلاب اهواز طی سه مراسم در مسجد اعظم، مصلای کوت عبدالله و حوزه علمیه علی بن ابی طالب انجام خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی زرشناس، با تأکید بر این که امسال رشدی حدود بیست درصدی نسبت به سال گذشته در عمامه گذاری طلاب برخوردار هستیم، خاطر نشان کرد: سال گذشته هشتاد و پنج نفر از طلاب خوزستان به لباس مقدس روحانیت مشرف، در حالی که امسال یکصد و چهار نفر به این مهم نائل شدند./945/پ202/ص
ارسال نظرات