۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۹۱۶۳۷
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات کشور:

طرح اعزام مبلغ در کشور موفقت آمیز بود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور اعزام روحانی در مناسبت های مختلف سال را یکی از برنامه های مهم این سازمان در طول سال برشمرد و گفت: این طرح در سال های اخیر دستاورهای قابل قبولی داشته است.
اعزام مبلغ، تبليغ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، روز گذشته در دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بابل، با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های این سازمان در طول سال های اخیر، گفت: خوشبختانه عملکرد فرهنگی و تبلیغی این سازمان در استان ها طی سال های گذشته جهش خوبی داشته است.

وی به اعزام مبلغ در مناسبت های مختلف سال از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در آستانه ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا مبلغان مساجد و مراکزی که نیازمند روحانی هستند را تامین کند و هر مرکزی می تواند جهت استفاده از روحانی به دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور مراجعه کند.

حجت الاسلام روحانی نژاد حضور روحانی در مناطق مختلف روستایی را سبب تقویت باورهای دینی مردم دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه طرح اعزام مبلغ که با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه قم و نیز مدارس علمیه بومی در شهرستان چند سالی است که در حال اجرا است دستاورهای قابل قبولی داشته است.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن سفر به مازندران هدف از این سفر را بررسی نحوه تحقق برنامه ها در تکریم حوزه فرهنگ در سازمان تبلیغات اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی پیوسته سفرهایی به مراکز استان ها انجام می دهیم تا نحوه تحقق برنامه ها در تکریم حوزه فرهنگ در سازمان را بررسی کنیم و نشستی را با مدیران و کارشناسان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی انجام می دهیم.

وی در ادامه افزود: در این سفر پیرامون پیوست فرهنگی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری به کلیه دستگاه ها بحث و تبادل نظر شد و همه طرح های بزرگ و کوچک مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت همه نهادها، سازمان ها و مراکز دولتی بعد از پایان طرح در کشور پیوست فرهنگی آن نیز مورد توجه قرار گیرد./950/پ202/الف
ارسال نظرات