۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۹۱۹۷۰

همایش هیئت های حسینی در کربلا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش هیئتهای حسینی با حضور علما، اندیشمندان و متولیان هیئتهای حسینی، در حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار شد.
حرم امام حسين (ع)
به گزارش خبرگزاری رسا، همایش هیئت های حسینی، به همت تولیت آستان مقدس حضرت امام حسین(ع) و با حضور علما، اندیشمندان و جمع کثیری از متولیان حسینه ها در سالن همایش های خاتم الانبیاء این حرم مطهر برگزار شد.

متولیان حسینه ها و هیئتهای عزاداری در این همایش برنامه ها و پیشنهادهای خود را درباره هر چه باشکوه تر برگزار کردن عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را مطرح نمودند.

حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی در شهر مقدس کربلا و رئیس تولیت حرم حضرت اباالفضل العباس(س) نیز پس از شنیدن سخنان و پیشنهادات متولیان هیئتهای حسینی به ایراد سخنرانی پرداخت.

گفتنی است پس از اینکه شیعیان و دوستداران خاندان عصمت و طهارت سالیان سال از زیارت و سوگواری برای امام حسین(ع) محروم بودند پس از سرنگونی دیکتاتوری صدام، هر سال محرم را با شکوه هر چه تمام تر برگزار می کنند و بیش از ده میلیون تن از سراسر این کشور و همچنین کشورهای خارجی به صورت پیاده به سوی کربلا روانه می شوند./980/گ
ارسال نظرات