۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۹۲۰۵۹
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

ارتباط مناسب نخبگان با روحانیت سبب هراس دشمنان شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، ارتباط نخبگان با روحانیت را سبب هراس دشمنان نظام اسلامی دانست.
حجت الاسلام سيدمهدي خاموشي رييس سازمان تبليغات اسلامي كشور
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، شب گذشته در جمع رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی مازندران در ساری، با اشاره به نقش هیأت های مذهبی در تعمیق باورهای دینی در جامعه، گفت: حادثه بزرگ انقلاب اسلامی ایران از همین محافل گسترش پیدا کرد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: در حوزه فن آوری و اطلاعات بحث تأسیس سایت تبیان از دست آوردهای خوب سازمان تبلیغات اسلامی بوده و در این حوزه سازمان رویکرد خوبی داشته است.
 
حجت الاسلام خاموشی با اشاره به فعالیت های امور مساجد سازمان تبلیغات، تصریح کرد: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی توسعه و سازماندهی برنامه فرهنگی مساجد است و در حوزه مساجد وظیفه اوقاف سخت افزاری و سازمان تبلیغات نیز به تهیه و تدوین نرم افزارهای فرهنگی و تقویت محتوای عرصه فرهنگ می پردازند.

وی در ادامه به بیان تأثیرات مثبت سفرهای استانی و نگاه فرهنگی دولت پرداخت و گفت: با توجه به بودجه های اختصاص یافته در سفرهای استانی دولت به بخش فرهنگ و تاکید دولت بر توجه ویژه به این بخش، موانع موجود تا حدود زیادی مرتفع شده است.

حجت الاسلام خاموشی همچنی ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای ایران به دست مزدوران آمریکا و صهیونیست اظهار داشت: عجین شدن روحانیت با نخبگان، ایجاد فضای صمیمی توأم با برگزاری اردوهای متنوع در بین جوانان و قشر فرهیخته و نخبه، ورود جدی به بحث خانواده، کشف استعدادهای نهفته با مهندسی فرهنگی از الزامات کارهای فرهنگی و تقویت عرصه فرهنگ و راه های مقابله با تهاجم فرهنگی است./950/د102/الف
ارسال نظرات