۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۰۶:۰۷
کد خبر: ۹۲۳۶۴

انتخابات کانون شاعران و مداحان در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سراسر کشور، دومین دوره انتخابات کانون شاعران و مداحان در استان قم برگزار شد.
کنگره شعر عاشورايي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجتالاسلام محمود نجاریانزاده امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: 19 نفر از شاعران آئینی و مداحان اهل بیت(ع) برای عضویت در کانون شاعران و مداحان در این انتخابات ثبت نام کردند که از بین آنها 7 نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در این انتخابات که در روز جمعه از ساعت 8 صبح تا 16 در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد از مجموع آرای ماخوذه، عباس حیدرزاده، محمدعلی مجاهدی، حسن باقری کفاش، محمدحسن نعیمی فرد، غلامرضا فلاح اصل، محمدعلی شیرخانی و علی مالکی نژاد به ترتیب به عنوان اعضای اصلی این کانون برگزیده شدند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم اضافه کرد: محمدرضا عاصی، مصطفی سرکارپور و میر بشیر حسینی نیز به عنوان اعضای علی البدل کانون شاعران و مداحان انتخاب شدند.

حجتالاسلام نجاریانزاده مدت فعالیت این افراد در کانون شاعران و مداحان را چهار سال اعلام کرد و یادآور شد: اسامی این 10 نفر برای تائید نهایی به سازمان تبلیغات اسلامی کشور ارسال شده و در صورت رسیدگی به شکایات احتمالی، فعالیت این افراد آغاز خواهد شد./917/د102/ص
ارسال نظرات