۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۹۴۰۳۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

وحدت امت اسلامی تنها را شکست توطئه های کینه توزانه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، تفرقه و اختلاف را مهم ترین حربه دشمنان برای ضربه زدن به امت اسلام دانست و گفت: امروز وحدت و همدلی تنها را شکست توطئه های کینه توزانه دشمنان است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع مردم منطقه بخش پره سر از توابع شهرستان رضوانشهر افزود: خداوند در قرآن کریم از انسان بعنوان زیبا ترین خلقت یاد کرده و بین همه مخلوقات عالم، انسان دارای ویژگی و امتیازات برجسته ای است که آن را از سایر موجودات متمایز می کند.

وی با بیان این مطلب که انسان برای رسیدن به خداوند آفریده شده، اظهار داشت: پی بردن به عظمت الهی و خداوند، ظرفیتی است که در بشریت وجود دارد و شناخت این استعداد انسان را به قله موفقیت می رساند.

عضو شورای فرهنگ عمومی گیلام از قرآن کریم بعنوان اولین نسخه ای کامل برای رسیدن به قله موفقیت یاد و بیان کرد: برای رسیدن به قرب الهی باید از معبری عبور کنیم که دارای نسخه های شفابخش است که قرآن، نخستین آن است و پس از آن پیامبر(ص) وائمه معصومین(ع) هستند.

حجت الاسلام یاری ادامه داد: در دین اسلام، تکبر هرگز جایی ندارد و انسان نیز همواره دنبال یک حقیقت جاودانه است که این مهم، تنها در دین مبین اسلام وجود دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: مهم ترین وظیفه ما پیدا کردن خودمان است که متأسفانه در لابلای بسیاری از مسائل پیش و پا افتاده، گم شده ایم و باید دنبال اصل خودمان باشیم که بهترین الگو برای ما پیامبر(ص)، ائمه معصومین(ع) و علمای دین است.

وی تأکید کرد: باید دین شناس باشیم چراکه امروز دشمنان برای از بین بردن اسلام شمشیر را روی مسلمانان بسته اند و برای آنان شیعه و سنی هیچ تفاوتی ندارد و اگر امروز کسی در یک نقطه از دنیا بخواهد علیه رژیم صهیونیستی سخنی بر زبان بیاورد مورد هدف قرار می گیرد و این صهیونیسم جنایت کار حتی به کودکان و افراد سالخورده نیز رحم نمی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: وجود هرگونه تفرقه و جدایی بین مسلمان از نقشه های شوم رژیم صهیونیستی است که در تلاش هستند تا مسلمانان را از هم جدا کنند و باید با هوشیاری کامل دشمنان را ناکام سازیم.

وی در ادامه سخنان خود از برپایی 22 جلسه و همایش باشکوه در طول هفته وحدت در این منطقه خبر داد و بیان داشت: همین امر، مهم ترین دلیل اتحاد و وحدت بین مردم این منطقه است که دشمن از وحدت شما دوستداران اهل بیت(ع) اعم از شیعه و سنی وحشت دارد.

حجت الاسلام یاری در پایان از تأسیس کانون فرهنگی فعال در این منطقه خبر داد و گفت: به برکت خون شهدا و به پاس زحمات مسؤولان خدوم و مردم قدر شناس روستای پیلمبراء، کانون فرهنگی بسیار مجهزی برای استفاده مردم و جوانان در این مسجد راه اندازی و تأسیس می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات