۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۹۴۰۵۵
معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه:

9دی روز سبقت گرفتن مردم از خواص و نخبگان بود

خبرگزاری رسا ـ معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه، نهم دی ماه سال گذشته را روز تاریخی دفاع و تبعیت ملت ایران از مقام معظم رهبری و ابراز تنفر و بیزاری از فتنه گران و حامیان این جریان دانست و حضور پرشور مردم در صحنه را عامل بیمه و واکسینه شدن نظام توصیف کرد.
حجت الاسلام منتظري معاون آمار و بررسي حوزه علميه قم


حجت الاسلام منتظری معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فتنه سال گذشته در کشور، حضور حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی ماه را عامل بیمه شدن نظام اسلامی دانست.

وی تصریح کرد: نهم دی ماه در واقع پیام ملت ایران به ضد انقلاب و سران فتنه بود که فکر نکنید اگر رهبری و مردم ما با نصیحت و انذار و با سعه صدر برخورد می کند شما می توانید از این شرایط سوء استفاده کنید.

معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه بیان داشت: مردم در نهم دی ماه با حضور حماسی خود در صحنه به دنیا و فتنه گران نشان دادند که به هیچ وجه از مبانی انقلاب و ارزش های دینی دست بردار نیستند و تا پای جان از ولی فقیه حمایت می کنند.

وی با بیان دیگر جنبه های حضور حماسی ملت در نهم دی ماه، تصریح کرد: بیشترین حرف مردم در این حماسه به خواص و نخبگان بی بصیرت و آنهایی بود که با حرف های دوپهلو به فتنه دامن زدند و سران فتنه زیر لوای آنها قرار گرفته بودند.

حجت الاسلام منتظری بیان داشت: حضور مردم در حماسه نهم دی ماه را نباید جدای از شعارهای مردم در این روز بدانیم، نهم دی ماه روز تاریخی دفاع و تبعیت ملت ایران از مقام معظم رهبری بود و آحاد مختلف جامعه با تمام وجود از امام شان حمایت کردند.

وی تاکید کرد: همه شرکت کنندگان در راهپیمایی روز نهم دی سال 88 تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری را در دست داشتند و ملت یکدل و یکصدا ضمن اعلام تبعیت از ولی فقیه، از فتنه گران و حامیان مخفی و آشکار آن برائت جستند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی، بیان داشت: 9 دی روز پیشی گرفتن مردم از خواص بود، اقشار مختلف مردم در این روز نشان دادند که از خواص و نخبگان جلوتر هستند، در این روز مردم عمار گونه به میدان آمدند و به خواص اعلام کردند که باید در حمایت از انقلاب و رهبری این گونه عمل کرد.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه 88 برای همیشه در تاریخ پرافتخار مردم ایران ماندگار خواهد شد، گفت: ملت ما نشان داده است که همراه انقلاب و رهبری هستند و این مساله در حماسه سال گذشته به رخ جهانیان کشیده شد.

حجت الاسلام منتظری بیان داشت: خطر جریان حامی فتنه از خود فتنه گران و سران فتنه بیش تر بوده است، سران فتنه خودشان هم می دانند که جایگاهی در بین مردم ندارند و هر کجا که می روند با خشم و انزجار مردم مواجه می شوند، مشکل ما حامیان فتنه در پوشش های مختلف است که باید در این راستا مراقب و هوشیار بود.

وی گفت: سران فتنه عروسک های خیمه شب بازی و آلت دست بودند، استکبار جهانی و بدخواهان نظام نیز به این نتیجه رسیده اند که سران فتنه نمی توانند مشکلی را برای آنها حل کنند؛ امروز سران فتنه کسانی هستند که نمی خواهند بگذارند پرونده سردمداران فتنه گران به گردش در بیاید.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه 9 دی روز حمایت مردم از ارزش های دینی و ولی فقیه بود تاکید کرد: کسانی که مسائل حاشیه ای و بحث وحدت بین نیروهای اصولگرا را مطرح می کنند، می خواهند پشت صحنه لایه های اصلی فتنه را دنبال کنند.

وی افزود: کسانی که از ولی فقیه اطاعت نکرده و فتنه گران را جری کردند باید برای همیشه از گردونه اصولگرایان خارج شوند و تا زمانی که این افراد خودی نیستند در هیچ جایگاهی هم نباید باشند.

معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه تاکید کرد: نهم دی ماه روز خروش و انفجار ملت علیه حامیان جریان فتنه و فتنه گران بوده و ما این روز را ارج می نهیم و گرامی می داریم و هیچ گاه از یاد نخواهیم برد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات