۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۹۵۷۳۶
استاد حوزه و دانشگاه:

جریان فتنه در تضاد با آرمان های شهدا و در خدمت غرب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طائب، جریان فتنه را در تضاد با آرمان های شهدا و در خدمت غرب خواند و گفت: حمایت رسانه‌های دولت‌های غربی از جریان فتنه، بیانگر در خدمت غرب بودن سران فتنه است.
حجت الاسلام مهدي طائب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه، شب گذشته در یاواره شهدای کربلای پنج گیلان، در مهدیه رشت، با اشاره به آیات قرآن در توضیح نوع تعبیر خداوند از زنده بودن شهدا اظهار داشت: زنده بودن شهدا به علت تاثیر گذاری روح مطهر شهدا در هدایت جامعه و انسان ها است.

این استاد حوزه و دانشگاه، رزق الهی را مهم ترین ابزار شهید برای ارتباط با دنیای مادی و منشأ اثرگزاری شهدا دانست و گفت: شهدا رزق ویژه ای برای ارتباط و اثر گزاری دارند که با ابزار مادی و جسمانی انسانی قابل درک و فهم نیست.

حجت الاسلام طائب اضافه کرد: تفاوت زنده بودن شهدا و انسان ها در باز بودن پرونده شهدا به حسنات و بسته شدن پرونده انسان ها، پس از مرگ است.

وی در ادامه، جریان فتنه را در تضاد با آرمان های شهدا و در خدمت غرب خواند و خاطرنشان کرد: حمایت رسانه ها دولت های غربی از جریان فتنه بیانگر در خدمت غرب بودن سران فتنه است.

این استاد حوزه و دانشگاه، با بیان این که در جریان فتنه مردم به وظیفه خود عمل کردند، گفت: آنچه موج فتنه و حملات رسانه ای غرب را خنثی کرد، برکت شهدا و روحیه شهادت طلبی ملت ایران بود.

وی با اشاره به تعبیر هشت ماه فتنه به هشت سال دفاع مقدس از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در جریان فتنه دشمن توانی بیش از آنچه که در جنگ تحمیلی علیه ایران و انقلاب به کار بسته بود، هزینه کرد.

حجت الاسلام طائب با اشاره به بصیرت خودجوش مردم در برخورد با جریان فتنه افزود:  اطلاعات ارائه شده به مردم پس از جریان فتنه بود و هیچ اطلاعاتی از ماهیت این جریان در طول بروز فتنه به مردم ایران داده نشد.

وی تاکید کرد: مردم ایران به برکت شهدا بصیر هستند و خود با فتنه و فتنه گران برخورد می کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه، خود بزرگ بینی و خود برتربینی را بزرگترین اشتباه سران فتنه دانست و گفت: سران فتنه خود را از جنس مردم نمی دانند و در شناخت مردم دچار اشتباه شدند.

وی در خصوص فتنه های آینده نیز هشدار داد و گفت: فتنه آینده، جهانی است و فتنه 88 ملت ما را برای ایفای نقش در فتنه جهانی واکیسنه کرد.

حجت الاسلام طائب، گزینه نظامی علیه ایران و انقلاب را منتفی توصیف و اظهار داشت: راهکاری که غرب به صورت ناامیدانه در ایران دنبال می کند، کاهش حیای عمومی است.

این استاد حوزه و دانشگاه، با بیان این که تذکر و گسترش امر به معروف در افزایش حیای عمومی و شکست نقشه های غرب در این زمینه موثر است، ادامه داد: اگر حیا در جامعه از بین برود، دین با چالش جدی روبرو می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات