۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۹۶۲۳۳
از سوی دفتر آیت الله مکارم شیرازی؛

60 مبلغ در ماه صفر به مناطق محروم کشور اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بخش مناطق محروم دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی، از اعزام 60 مبلغ به مناطق محروم و آسیب دیده کشور از سوی دفتر این مرجع تقلید در دهه آخر صفر خبر داد.
اعزام مبلغين به مناطق محروم کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین حبیبی تبار، مسؤول بخش مناطق محروم دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی، روز شنبه در دیدار شماری از مبلغان اعزامی از سوی دفتر این مرجع تقلید و همچنین مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با این مرجع تقلید، از اعزام تعداد 60 نفر از مبلغان در ماه صفر به مناطق محروم کشور خبر داد.

وی در ادامه افزود: با توجه به مشکلات و برخی از آسیب هایی که در مناطق محروم و آسیب دیده کشور وجود دارد، دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی با برنامه ریزی شماری از مبلغان را به این مناطق اعزام می کند.

حجت الاسلام حبیبی تبار با اشاره به فعالیت وهابیون در برخی نقاط کشور، اظهار داشت: وهابیون در برخی نقاط کشور مشغول فعالیت هستند و نقش طلاب در مقابله با شبهه افکنی آنها برجسته و حساس است.

وی افزود: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، تشیع جای خود را در دنیا باز کرده است و علت عمده فشارها و توطئه های دشمنان و وهابیون نیز به خاطر همین مساله و صدور انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حبیبی تبار، تاکید کرد: استکبار جهانی با درست کردن وهابیت درصدد مقابله با اسلام ناب برآمده است و ما باید در برابر توطئه های آنها هوشیار و آگاه باشیم.

مسوول بخش مناطق محروم دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: مفتی های وهابیت با فتواهای عجیب و غریب در صدد بدجلوه دادن چهره اسلام هستند و در این راستا فتاوایی نیز علیه شیعیان صادر می کنند.

وی بیان داشت: این فرقه همچنین با فتاوای خود، دین اسلام را مخالف پیشرفت و تکنولوژی معرفی می کنند و همه باید در برابر توطئه های آنها هوشیار و آگاه باشند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات