۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۹۶۴۵۴
در تبریز؛

مراسم چهلم شهادت سرتیپ فروزنده برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرتیپ رحمان فروزنده، فرمانده فقید لشکر 21 حمزه آذربایجان در تبریز برگزار شد.
شهيد فروزنده تشييع پيکر شهيد فروزنده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرتیپ دوم رحمان فروزنده، فرمانده فقید لشکر 21 حمزه آذربایجان و همرزم شهیدش عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم و فرماندهان نیروهای مسلح در تبریز برگزار شد.

کیومرث حیدری، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم با بیان این که بزرگ ترین افتخار ارتشیان، فرمانده کل قوا است، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی همواره با ولایت مداری در راه حفظ ارزش های نظام اسلامی اهتمام داشته است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران مشروعیت خود را از ولی فقیه می یابند، تصریح کرد: تفاوت مهم و اساسی نیروهای مسلح ایران با دیگر کشورهای جهان، دارا بودن فرماندهی فقیه، حکیم و مدبر است که باید قدردان نعمت ولایت بود.

حیدری در ادامه با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان گفت: به حقیقت باید اذعان داشت که بهترین راه شکرگزاری از نعمت ولایت، تبعیت محض از منویات رهبر فرزانه انقلاب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ابعاد شخصیتی سرتیپ فروزنده پرداخت و اظهار داشت: فرمانده فقید قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه آذربایجان همواره خود را سرباز ولایت معرفی می کرد و هر لحظه برای دفاع از کیان نظام آمادگی داشت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که سرتیپ فروزنده افتخاری برای ارتش ایران محسوب می شد، گفت: شهید فروزنده و شهید اردیخانی با تاسی از مولای متقیان علی(ع) در دفاع از مظلومان و مقابله با کفار و منافقان خستگی ناپذیر بودند.

گفتنی است، شهید سرتیپ رحمان فروزنده، فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان به همراه همرزمش سروان حسن اوردیخانی 21 آذر به هنگام بازگشت از ماموریت در سانحه رانندگی به فیض شهادت نایل آمدند./935/پ202/س
ارسال نظرات