۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۹۷۲۰۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

موج بیداری اسلامی در خاورمیانه برگرفته از روح انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان این که امروز موج بیداری اسلامی خاورمیانه را فرا گرفته است، گفت: مردم مسلمان مصر با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی به دنبال گرفتن حق خود از حاکمان دیکتاتور خود هستند.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در همایش بصیرت و میثاق که با حضور بانوان در گنبد کاووس، با گرامی داشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از این انقلاب به عنوان هدیه ای الهی برای ملت ایران نام برد و گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه انقلاب حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود.

وی، دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین آرمان ها و ارزش های این انقلاب عظیم دانست و خاطرنشان کرد: در این ایام باید دستاورهای بزرگی که در طول 32 سال گذشته به دست آمده برای مردم تبیین شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که نهضت عظیم اسلام با رهبری مدیریت دینی توانست روح آزادی خواهی را در دنیا زنده کند، ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای دنیا با پیروی از اندیشه های ناب امام راحل در مقابل حاکمان زورگوی خود ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام ولی نژاد در ادامه سخنان خود به تحولات اخیر در منطقه اشاره کرد و گفت: حرکت های آزدی خواهانه مردم در مصر، تونس و یمن برگرفته از نهضت ملت ایران در سال 57 است.

وی با بیان این که امروز موج بیداری اسلامی خاورمیانه را فرا گرفته است، تصریح کرد: مردم مسلمان مصر با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی به دنبال گرفتن حق خود از حاکمان دیکتاتور خود هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه سخنان خود به نقش بانوان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: امام راحل نیز همواره به نقش بانوان در تداوم نهضت عظیم اسلامی اشاره داشتند.

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که بانوان در همه عرصه های اجتماعی و فرهنگی نقش آفرین بوده و هستند، ادامه داد: بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مدافع ارزش های اسلامی بودند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همه تلاش خود را تضعیف بانوان در نظام اسلامی به کار گرفته اند، بیان داشت: امروز سرمایه گذاری های گسترده ای برای ترویج بی بند و باری و بی عفتی در جوامع صورت می گیرد که بانوان در ایران اسلامی باید با نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان این که امروز نقش بانوان در تدوام انقلاب اسلامی مهم است به سرمایه‌گذاری دشمنان برای از بین بردن حجاب اشاره و خاطرنشان کرد: بانوان باید حجاب اسلامی خود را حفظ کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات