۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۹۷۵۹۲
بخش پایانی/ حجت الاسلام ذوالنور:

سران فتنه نخ تسبیح گروه های معاند انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حوادث و رخدادهای مختلف از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی را عامل برملا شده ماهیت و باطن بسیاری از افراد و گروه ها دانست و نقطه تمایز فتنه آینده را با دیگر فتنه ها، حضور بدون نقاب بعضی از چهره های انقلابی دانست که نان رانت و سوابق خود را می خوردند.
حجت الاسلام ذوالنور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوشنبه شب در سلسله نشست های بصیرت که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد اهل البیت(ع) قم برگزار شد، به بررسی رخدادها و بحران های مختلف از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و جریان های مهدی هاشمی، قائم مقام امام، فتنه دوم خرداد و فتنه سال 88 را برای حاضران تحلیل و واکاوی کرد.

وی با بیان اینکه با سقوط قائم مقام رهبری بسیاری نیز با وی سقوط کردند، ابراز داشت: وقتی امام راحل حکم عزل آقای منتظری را صادر کردند، عبدالله نوری که نماینده امام در سپاه بود، طی ابلاغی در نیمه شب به سپاه سراسر کشور اعلام کرد که تا قبل از شروع ساعت اداری فردا اگر عکس و اثری از قائم مقام رهبری در محیط سپاه باشد، آن فرمانده سپاه توبیخ خواهد شد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد: جریان استحاله و افشای باطن ها و نخ نما شدن نقاب به جایی رسید که بسیاری از اینها زیر پرچم امام وقتی منتظری مرحوم شد در مراسم تشییع جنازه وی یکی از شعارهای محوری این بود« منتظری کجایی، موسوی تنها شده» و شعارهای دیگری نیز علیه اصل ولایت، مقدسات و ارزش های دینی سر داده شد.

وی با اشاره به وضعیت کشور در دوران دوم خرداد، گفت: در فتنه دوم خرداد بسیاری لغزیدند، برخی بعد از مدتی توبه کرده و بازگشتند و مردم نیز همه این جریان ها و افراد را به خوبی شناختند و دست رد به سینه شان زدند.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به فتنه سال گذشته در کشور، بیان داشت: فتنه گران و سران فتنه خودشان هم می دانستند رای نمی آورند و اصولگرایان پیروز می شوند، از این رو بهانه و ادعای واهی تقلب را مطرح کرده و بر طبل ابطال انتخابات کوبیدند بدون اینکه حتی یک کاغذ مدرک و سند برای ادعاهای خود ارائه دهند.

وی تاکید کرد: آنها می دانستند اگر صندوق های رای شمارش شود ادعای تقلب بر ملا و دست شان رو می شود.

حجت الاسلام ذوالنور گفت: در این فتنه بسیاری از شخصیت ها ورود و برخی پشتیبانی کردند، برخی هم تنها سه روز مانده به انتخابات نامه سرگشاده با کارکرد انتخاباتی و جریان سازی به مقام معظم رهبری نوشتند که البته این نامه قبل از اینکه به دست رهبری برسد سر از رسانه های بیگانه درآورده بود.

وی تدابیر و مدیریت های داهیانه رهبر انقلاب و بصیرت مردم را دو عامل اصلی شکست فتنه 88 دانست و ابراز داشت: متاسفانه در این فتنه برخی از خواص و نخبگان بی بصیرت با مواضع دوپهلو بذر تردید را در جامعه افشاندند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برخی از خواص و نخبگان دوزاریشان کج است و خیلی دیر متوجه می شوند و زمانی متوجه مساله می گردند که دیر شده و کار از کار گذشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه فتنه بزرگ تری در پیش داریم، به تبین ویژگی های این فتنه پرداخت و خاطرنشان کرد: در این فتنه همه کسانی که جزو ریزش های انقلاب هستند، ضد انقلاب های تابلو دار، زخم خوردگان از انقلاب، عقده به دل گرفته ها و کسانی که در کنار امام و همراه انقلاب بوده اند و همچنین کسانی که انقلاب را سهام عام خود می دانستند و امروز می بینند سهم شان از دست رفته است، با هم در یکجا جمع می شوند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی، نقطه تمایز فتنه آینده را حضور بدون نقاب بعضی از چهره های انقلابی دانست که نان رانت و سوابق خود را می خوردند و تاکید کرد: باید با بصیرت و روشنگری و افشای پشت پرده جریانات و بیان واقعیات از دامنه فتنه کاست و از خسارات آن جلوگیری و نظام را تضمین کرد.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه فتنه سال گذشته منکوب شده است، تصریح کرد: بارقه امیدی که انقلاب اسلامی ایجاد کرده است، نه تنها نظام ما را گرما بخشید، بلکه آثار و تبعات آن امروز در کشورهای مختلف جهان آشکار و شفاف است.

وی با بیان ناگفته هایی از فتنه سال گذشته، بیان داشت: من در ملاقاتی که با کروبی داشتم به وی گفتم چرا توهین و جسارت به امام و ولایت فقیه را محکوم نکردید، کروبی گفت تو چقدر ساده ای؛ این کار خود نظام بود تا ما را رسوا کند؛ من به وی گفتم یعنی به این حرف اعتقاد داری گفت بله، به کروبی گفتم بر اثر این اتفاقات گروه های ضد انقلاب، بهایی ها، سلطنت طلبان، پژاک و دیگر گروه های معاند به تهران آمده اند تا کار خود را انجام دهند، کروبی در جواب من گفت به من چه که آنها می آیند، خب نیایند.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اینکه قصد و هدف سران فتنه انتخابات نبود بلکه براندازی بود، گفت: نقش سران فتنه مثل نقش نخ تسبیح است که گروه های معاند را جمع می کند.

وی ادامه داد: فتنه گران و سران فتنه به نام امام علیه مقدس ترین آرمان های ایشان و ارزش های دینی موضع گرفتند و هیچ سخنی هم در محکومیت هتاکی به مقدسات و ارزش ها بیان نکردند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات