۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۹۷۶۰۸
مدیر کل اوقاف مازندران:

انقلاب اسلامی ایران نیرویی اثرگذار در معادلات بین‌المللی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که نهضت عظیم اسلامی همه دنیا را متحول کرد، گفت: انقلاب اسلامى ایران تحولى شگرف در عرصه روابط بین‏الملل و در معادلات سیاسى دولت‌هاى جهان پدید آورد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران
حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: انقلاب اسلامی ایران بى‏شک پدیده‏اى نوظهور در قرن حاضر است که به رهبری امام خمینی(ره) هدایت شد و تحولى شگرف در عرصه روابط بین‏الملل و در معادلات سیاسى دولت هاى جهان پدید آورد.

وی افزود: امام خمینی(ره) با استفاده از تعالیم قرآن انقلابى را بنیان نهاد که با هدف مقابله با سلطه ابرقدرت‌هاى شرق و غرب، ملل اسلامى را به رویکردى مجدد به ارزش‌هاى اسلامى فرا خواند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با تبریک ایام الله دهه فجر و همچنین حلول ماه ربیع‌الاول گفت: 32 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران گذشت و دشمنان در این مدت انتظار داشتند که نظام جمهوری اسلامی سقوط کند، اما بعد از گذشت این سال‌ها فهمیدند نظام ما تثبیت شده و همچنان پابرجاست.

وی تصریح کرد: دشمنان در این 32 سال هر کاری که از دستشان برآمد انجام دادند اما به لطف پروردگار و بیداری مردم راه به جای نبردند.

حجت الاسلام با اشاره به تحولات اخیر در برخی از کشورهای منطقه تاکید کرد: امروز شاهدیم تحولاتی که در تونس و مصر ایجاد شده است و به سایر کشورها نیز در حال تسری است دشمنان به نقش انقلاب اسلامی در به‌ وجود آمدن این تحولات اذعان دارند و ایران را گام اول حرکت در این راستا می‌دانند و به همین دلیل‏، این مسأله سبب خواهد شد فشارشان را بر کشور ما بیشتر کنند. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: خوشبختانه قانون اساسی کشورمان برگرفته از نص قرآن کریم است و ما شاهد اجرای احکام قرآنی در جامعه هستیم و باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که از مهم‌ترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی عمل به مفاهیم قرآن بوده است.

وی در ادامه سخنان خود حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال را پاسخ کوبنده دیگری از سوی این ملت به سلطه‌گران جهان دانست و ادامه داد: اقشار مختلف مردم باید با حضور معنوی خود در این روز بزرگ وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

حجت الاسلام سهرابی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی از روزهای قبل تحرکات خود را برای دلسرد کردن مردم به منظور شرکت در راهپیمایی ‌22 بهمن آغاز کردند، بیان داشت: دشمنان باید بدانند ملت ایران هیچ‌گاه گول حرف‌های پوچ و توخالی آنها را نخواهند خورد؛ چون این ملت تابع ولی امر مسلمین جهان هستند./950/ت302/س
ارسال نظرات