۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۹۷۷۳۹
حجت الاسلام منتظری:

توجه امت اسلام به پیام ولی امر مسلمین، آینده خوبی را نوید می دهد

خبرگزاری رسا ـ معاون پیشین آمار و بررسی حوزه های علمیه، بااشاره به سخنان و پیام مقام معظم رهبری درباره تحولات مصر و سایر کشورها، توجه امت اسلام به پیام ایشان را نوید دهنده آینده خوب دانست و تاکید کرد: این تحولات تداعی انقلابی شبیه انقلاب اسلامی ایران است.
حجت‌الاسلام منتظري، معاون پيشين آمار و بررسي حوزه هاي علميه
حجت الاسلام منتظری معاون پیشین آمار و بررسی حوزه های علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به زیربناهایی انقلاب اسلامی و صدور انقلاب اسلامی با اهداف عدالت خواهی و ظلم ستزی و موفقیت هایی که انقلاب برای دنیا و جهان اسلام بروز کرده است.

وی تاکید کرد: امروز آمریکا با تمام وجود می خواهد از بیداری مردم جهان جلوگیری کند، اما سدمداران کفر و نظام سلطه باید بدانند دوران یاغی گری و یاوه گویی به پایان رسیده است.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای مختلف دنیا و وقوع این رخدادها در دهه فجر گفت: این تحولات تداعی انقلابی شبیه انقلاب اسلامی در تمام ممالک اسلامی است.

وی آگاهی مردم از جریانات و حوادث جهان اسلام را مهم ارزیابی و تصریح کرد: در صورتی که حسنی مبارک دیکتاتور مصر سقوط کند، پایه های رژیم صهیونیستی و استکبار لرزان تر از هر زمانی خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه وقوع این تحولات نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، پیام مقام معظم رهبری که به زبان عربی صادر شده است را بسیار مهم ارزیابی و تاکید کرد: اگر اخوان المسلمین و سایر علما و دانشمندان این کشور به این پیام توجه کنند این مساله می تواند نویدی برای کشورهای مسلمان باشد.

وی با بیان اینکه امواج انقلاب اسلامی سراسر جهان اسلام را فراگرفته است، تاکید کرد: اگر ملت ها همت کنند، قدرت های پوشالی و قدرت های وابسته عرب فرو خواهند ریخت و امیدواریم در دهه فجر فجر انقلاب مردم مبارز مصر هم به پیروزی برسد.

معاون پیشین آمار و بررسی حوزه های علمیه، در ادامه سخنان خود باتبریک ایام الله دهه مبارک فجر، رمز اقتدار و عزت ایران را ایستادگی بر اصول و تبعیت از ولی فقیه و مقام معظم رهبری دانست.

وی با اشاره به بیانات رهبری انقلاب در خصوص ضرورت همدلی و اتحاد مسؤولان، گفت: دشمن می خواهد بین مسؤولان نظام اختلاف ایجاد و ارزش ها را کمرنگ کند و موفقیت های دولت خدمتگذار و عدالت محور را بی ارزش جلوه دهد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه تصریح کرد: مسؤولان و سران قوای سه گانه باید اتحاد خود را حفظ کنند و در جهت تقویت دولت و نظام بکوشند و از دستاوردهای انقلاب حراست کنند.

وی افزود: باید رموز موفقیت انقلاب اسلامی را در دهه مبارک فجر مرور کنیم و ضمن اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از دولت اصولگرا و اتحاد، دشمنان نظام را ناکام و رسالت خود را به درستی انجام دهیم. /924/ت302/ص
ارسال نظرات