۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۹۸۱۱۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

22 بهمن امسال رفراندوم سالانه ملت ایران اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان،22 بهمن را رفراندوم سالانه انقلاب نامید و تصریح کرد: حضور مردم این انقلاب را بیمه و قلب امام عصر (عج) را خشنود کرده است و برای انسان‌های آزاده دنیا نیز تبدیل به یک الگو شده است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به حضور میلیونی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن امسال، گفت: حضور حضور حماسی بار دیگر سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی شد.

وی با بیان این که حضور میلیونی ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که انقلاب اسلامی ایران بالنده تر از گذشته در حال پیمودن اهداف متعالی خود است، تصریح کرد: ملت ایران نیز با این حضور پشتیبانی همه جانبه خود را نسبت به این نظام الهی نشان دادند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه دست از آرمان های متعالی انقلاب اسلامی نخواهند کشید، تصریح کرد: مردم کشورمان بیش از سی سال است که در همه صحنه های حساس کشور حضور حماسی داشتند.

حجت الاسلام یاری با بیان این که دشمنان ملت ایران امسال همانند سال های قبل متحیر ماندند، ادامه داد: رسانه های غربی و منطقه ای نیز به حضور حماسی ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعتراف کردند.

وی با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر سال با عزت و عظمت بیشتری در جهت نسل به قله های پیشرفت و تعالی گام برمی دارد، گفت: همه این افتخار و اقتدار به دلیل حضور در صحنه ملت ایران اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان،22 بهمن را رفراندوم سالانه انقلاب نامید و تصریح کرد: حضور مردم این انقلاب را بیمه و قلب امام عصر (عج) را خشنود کرده است و برای انسان‌های آزاده دنیا نیز تبدیل به یک الگو شده است.

حجت الاسلام یاری، تحقق اهداف انقلاب، الگوسازی و الهام‌گیری دنیا از این انقلاب را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: آمریکا و چند کشور اروپایی برای منطقه خاورمیانه سیاست تثبیت شده را که برگرفته از ذهنیت آنها بود ترسیم کرده بودند.

وی، ملت‌های خاورمیانه را باهوش و دارای سابقه تاریخی ذکر کرد و گفت: کشوهایی مانند آمریکا و اروپا نمی‌توانند آرامش در منطقه را برتابند و سیاست آنها ضعف مردم این منطقه است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، تاثیرپذیری در منطقه و جهان را از دستاورد دیگر انقلاب عنوان کرد و افزود: قبل از انقلاب برای ایران هیچ حسابی باز نمی‌کردند ولی امروزه در منطقه و جهان چشم‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی دوخته شده که نشانه تاثیرپذیری انقلاب اسلامی در دنیاست.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی به امت اسلامی هویت بخشید و جهان اسلام را بیدار کرد، ادامه داد: پیروزی قیام مردم تونس و مصر تنها گوشه ای از تأثیرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

حجت الاسلام یاری افزود: دشمنان نظام اسلامی از این بیداری اسلامی عصبانی هستند و همه تلاش خود را برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان ملت های مسلمان منطقه به کار گرفته اند و تنها گوشه ای از این دشمنی ها را در طول 32 سال از عمر پر برکت نظام اسلامی شاهد هستیم.

وی تأکید کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در طول بیش از سی سال گذشته با اتکاء به خدا و با وحدت و نیز در زیر سایه رهبری امام فقید خواهان ارزش هایی شدند که مدت ها بود از آن دور بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی از دستاوردهای زیادی در کشور برخورداریم، خاطرنشان کرد: هر یک از این دستاوردها مایه عزت، سربلندی و سرافرازی انقلاب در دنیا شده است.

حجت الاسلام یاری، وحدت و یکپارچگی را یکی از دلایل خودباوری ملت ایران در طول سی سال گذشته دانست و ادامه داد: وحدت و یکپارچگی مردم موجب می شود هیچ موشک و بمبی نتواند مانع این پیشرفت ها شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: در مدت 32 سال گذشته با وجود کارشکنی‌ها و مخالفت‌های دشمنان قسم خورده انقلاب، مردم نه تنها ذره‌ای از اصول و تفکرات امام (ره) دست بر نداشتند و عقب‌نشینی نکردند بلکه در تمام صحنه‌ها در هر جا که نیاز بود حضور یافتند./950/ت302/ص
ارسال نظرات