۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۹۸۹۲۲
از سوی جامعة المصطفی العالمیه؛

مراسم اختتامیه سومین جشنواره ورزشی جام وحدت برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه سومین جشنواره ورزشی جام وحدت ویژه اساتید، طلاب و پرسنل جامعة‌المصطفی العالمیه به همت اداره تربیت بدنی و سلامت جسمانی و اداره رفاه کارکنان این نهاد علمی حوزوی برگزار می‌شود.
ورزش طلاب


حجت‌الاسلام سید محسن حسینی مراد آبادی، مسؤول اداره تربیت بدنی و سلامت جسمانی جامعة المصطفی العالمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره ورزشی جام وحدت ویژه اساتید، طلاب و پرسنل جامعة‌المصطفی العالمیه، از ساعت 15:30 امروز 4 اسفندماه خبر داد.

وی افزود: نشاط، سلامتی و شادابی دانش‌پژوهان به عنوان یک اصل مورد توجه و اهتمام جامعة المصطفی است. از این رو در تمامی مدارس و مراکز تابعه تدابیری اندیشیده شده تا دانش‌پژوهان بتوانند ساعاتی از اوقات خود را به وزرش پرداخته و به صورت دوره‌ای در مسابقات گوناگون شرکت کنند.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: سومین جشنواره ورزشی جامعة‌المصطفی العالمیه به مناسبت هفته وحدت در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد که طی آن برادران از 23 بهمن‌ماه تا 2 اسفندماه و خواهران 28 و 29 بهمن‌ماه به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: برادران در ده رشته اصلی آمادگی جسمانی، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، دو و میدانی، شنا، تیر و کمان، جودو، فوتسال و طناب‌کشی و رشته داخلی مینی گلف و خواهران نیز که برای نخستین بار در این دوره مسابقات شرکت می‌کردند در شش رشته اصلی آمادگی جسمانی، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، پیگ‌پنگ، شنا، طناب‌کشی و رشته داخلی مینی‌گلف به رقابت پرداختند.

مسؤول اداره تربیت بدنی و سلامت جسمانی جامعة المصطفی العالمیه با بیان این‌که 240 طلبه برادر از 20 ملیت و 170 طلبه خواهر از 16 ملیت در سومین جشنواره ورزشی جام وحدت حضور داشتند، تصریح کرد: در مراسم اختتامیه این مسابقات که با اهدای جوایز به برگزیدگان آن همراه خواهد بود، معاون فرهنگی مرکز امور طلاب و خانواده‌ها جامعةالمصطفی العالمیه سخنرانی خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: دومین جشنواره ورزشی جام وحدت در 9 رشته ورزشی آمادگی جسمانی، بدنسازی، تیراندازی با تفنگ بادی، تیر و کمان، جودو، دارت، دو و میدانی، طناب‌کشی و والیبال از دوازدهم اسفندماه سال گذشته به مدت سه روز برگزار شد که با استقبال طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه همراه بود.

گفتنی است، مراسم اختتامیه سومین جشنواره ورزشی جام وحدت جامعةالمصطفی العالمیه، امروز 4 اسفندماه از ساعت 15:30 تا 17:30 در مجموعه فرهنگی ورزشی اداره‌کل ارشاد اسلامی استان قم به نشانی 30 متری شهید کلهری برگزار خواهد شد. /920/پ202/ص

ارسال نظرات