۰۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۹۹۲۷۸
11 اسفند؛

همایش بین المللی اسلام و روابط بین‌الملل در رشت برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر علمی همایش بین المللی اسلام و روابط بین الملل گفت: همایش بین المللی اسلام و روابط بین الملل، چهارشنبه 11 اسفند با حضور محققان و اندیشمندان داخل و خارج کشور در دانشگاه گیلان برگزار می شود.
همايش بين المللي
رضا سیمبر، دبیر علمی همایش بین المللی اسلام و روابط بین الملل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، همایش بین المللی اسلام و روابط بین الملل، چهارشنبه یازدهم اسفند با حضور محققان و اندیشمندان داخل و خارج کشور در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

وی افزود: این همایش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص بومی سازی و اسلامی شدن علوم انسانی و با هدف بررسی اسلام و نقش آفرینی آن در نظام بین‌المللی با همکاری انجمن علمی ایرانی روابط بین الملل برگزار می‌شود.

سیمبر ادامه داد: تمهیدات نظری، مفهومی، مسائل ایران، جهان اسلام و روابط بین الملل و موضوعات سیاسی، امنیتی از محورهای این همایش است.

دبیر علمی همایش اسلام و روابط بین الملل گفت: 423 چکیده مقاله به دبیرخانه همایش رسیده که از این تعداد 212 چکیده داخلی و خارجی پذیرفته شده که سی مقاله به صورت ارائه شفاهی در روز همایش و حدود چهل مقاله هم بصورت چاپ بعد از همایش منتشر می شود.

وی اظهار داشت: در این همایش شش مقاله به صورت پوستر ارائه و همچنین نمایشگاه کتابی با موضوع اسلام و روابط بین الملل در روز همایش برپا می شود.

گفتنی است، همایش بین المللی اسلام و روابط بین الملل روز چهارشنبه، یازده اسفندماه، ساعت 8:30 صبح در دانشگاه گیلان، تالار حکمت برگزار می‌شود./950/پ202/س
ارسال نظرات