۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۳۵۹۹۳
به مناسبت عید فطر؛

ویژه برنامه«جشن بندگی» از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه زنده «جشن بندگی» به مناسبت عید سعید فطر از رادیو معارف پخش می‌شود.
نماز عيد سعيد فطر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانان در روز «عید فطر» خدا را شکر مى‌نمایند که یکى از بزرگ‌ترین کلاس‌هاى تربیتى اسلام را در طىّ یک ماه گذارنده، و از درس‌هایى که به آنها داده شده، به اندازه استعداد و آمادگى خود استفاده کرده و با روح و جان خود آمیزش داده و بر الواح دل و ضمیر خود ثبت کرده‌اند. بدین منظور رادیو معارف نیز ویژه برنامه زنده «جشن بندگی» به میهمانی شاد شنوندگان در پایان یک ماه جهاد با نفس می‌رود.

هدف اصلی برنامه ایجاد فضای معنوی شاد برای ایام پس از ماه رمضان است و در آن محورهای موضوعی همچون: بررسی تاثیر روزه‌داری بر فضای اجتماعی جامعه؛ پیام های عید فطر (تزکیه مال پس از تزکیه روح، صله رحم و ...)؛ انعکاس آداب و رسوم عید فطر در نزد اقوام و مناطق مختلف کشور و ... است که کارشناسان برنامه حجت الاسلام سرلک و استاد محمد کاظم نیکنام به بحث و بررسی در این باره خواهند پرداخت.

ویژه برنامه زنده «جشن بندگی»کاری از گروه فرهنگ و ادب، به تهیه کنندگی و سردبیری ابوالفضل سلیمانی، نویسندگی اعظم ایرانی و سیده زهرا برقعی، اجرای رضا هدایت فر و گزارشگری محمد جواد امامیان و حمیده نجاتی در دو برنامه  ساعت 18:00 روزهای عید فطر از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته خواهد شد./919/د103/ن

 

ارسال نظرات