۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۴۳۳۵۱
آیت الله موسوی جزایری:

شهادت آقا مصطفی سرآغاز شکل گیری انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، شهادت سید مصطفی خمینی را سرآغازی برای شکل گیری خیزش ها و رخ دادهای راه اندازی انقلاب اسلامی ایران دانست.
آيت الله موسوي جزايري در خطبه هاي نماز جمعه کوت عبدالله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه کوت عبدالله، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: اتقوالله عبادالله، همانا تقوای الهی را در پیش گیرید و بدانید با رعایت این فریضه الهی خیر دنیا و آخرت را نصیب خود خواهید کرد.

وی با تسلیت به مناسبت شهادت پنجمین اختر سپهر ولایت، حضرت امام محمد باقر(ع)، گفت: امام باقر (ع) به علم، دانش، فضیلت و تقوا معروف بود و پیوسته مرجع حلّ مشکلات علمى مسلمانان به شمار می رفت.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: وجود امام محمّد باقر (ع) مقدّمه اى بود براى اقدام به وظایف دگرگون سازى امّت؛ چرا که مردم، او را نشانه هاى فرزند کسانى می شناختند که جان خود را فدا کردند تا موج انحراف ـ که نزدیک بود نشانه هاى اسلام را از میان ببرد، متوقّف شود.

آیت الله موسوی جزایری شهادت فرزند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، سید مصطفی خمینی را سرآغاز انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: به راستی که شهادت فرزند امام، سید مصطفی خمینی در روز اول آبان سال 56 سرآغازی برای شکل گیری خیزش ها و رخدادهای راه اندازی انقلاب اسلامی ایران بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به روز عرفه، گفت: روز عرفه، روز شهادت حضرت مسلم، سفیر کبیر سید الشهدا (ع) بوده و در این روز خواندن دعای امام حسین(ع) بسیار سفارش شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به اجتماع عظیم ستادهای غدیر در نماز جمعه این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: تجمع و گردهمایی عظیم 120 هیات از سراسر منطقه کوت عبدالله ابتکاری خوب از سوی امام جمعه محترم این منطقه است که امیدواریم، این هیات ها در مراسمات ویژه غدیر که به مدت یک دهه برگزار می شود، حضوری پرشور وفعال داشته باشند./9465/پ202/ج

ارسال نظرات