۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۵۵۴۰۵
سرپرست شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

دشمنان با طراحی توطئه‎های مختلف درصدد انزوای نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد برگزاری دهه فجر خوزستان با بیان این که باید تلاش کرد تا انقلاب اسلامی را از هرگونه تهدیدی مصون داشت، خاطرنشان کرد: دشمن با طراحی توطئه های مختلف درصدد انزوا و براندازی نظام اسلامی است.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، امروز در دیدار بانوان طلبه، پایگاه مقاومت بسیج ادرات و بانوان مسؤول با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که ملت ایران با انقلاب علیه نظام مستبد پهلوی، نظامی الهی را به رهبری امام خمینی(ره) تشکیل دادند، اظهار داشت: به یقین انقلاب اسلامی، ملت ایران را از استعمار کشور های غربی رها کرد.

وی با اشاره به این که بانوان نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند، تأکید کرد: حضور فعال بانوان در صحنه های اعتراض آمیز علیه مستبد پهلوی نشان از خلوص نیتی است که برای تشکیل حکومتی الهی تلاش می کنند.

رییس ستاد برگزاری دهه فجر خوزستان با بیان این که باید تلاش کرد تا انقلاب اسلامی را از هرگونه تهدیدی مصون داشت، خاطرنشان کرد: دشمن با طراحی توطئه های مختلف درصدد انزوا و براندازی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به این که رهبری انقلاب توانست از تمام ظرفیت انقلابی مردم استفاده کند ابراز داشت: امام خمینی(ره) توانست زحمات علمای شیعه از صدر اسلام تا آن زمان را به تحقق رساند./9458/پ202/ب

ارسال نظرات