۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۶۶۱۹۶
امام جمعه همدان:

حجاب و عفاف در جامعه مورد غفلت قرار گرفته است

آیت الله طه محمدی با اشاره به اهمیت توجه به حجاب در جامعه، گفت: با وجود تمام توصیه ها و سفارشات دینی؛ آنچنان که باید به مساله حجاب و عفاف در جامعه توجه نمی شود.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت‎‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه امام عصر(عج) اظهار کرد: شیعه باید در همه اعصار پیرو امام معصوم باشد.

وی با اشاره به ویژگی های شیعه واقعی گفت: شیعه واقعی کسی است که در تمام دوران زندگی نعل بالنعل بر جای پای امام علی(ع) قدم بگذارد و هرگز از مسیر درست منصرف نشود.

امام جمعه همدان در ادامه با بیان این که عباسیان در پی آن بودند که برای حفظ حکومت خود امام دوازدهم را از بین ببرند بیان کرد: با تدبیر امام حسن عسکری و لطف خداوند نقشه های دشمنان بر باد رفت.

وی با اشاره به این که شیعه باید در تمام رفتار های خود تجسم ادب و تعقل باشد اظهار داشت: رفتار شیعیان در تمام اعمال از جمله نوع لباس پوشیدن و ظاهر مشخص می شود.

آیت الله طه محمدی با اشاره به اهمیت توجه به حجاب در جامعه گفت: با وجود تمام توصیه ها و سفارشات دینی؛ آنچنان که باید به مساله حجاب و عفاف در جامعه توجه نمی شود.

وی به توصیه های رهبر معظم انقلاب درباره مساله نفوذ اشاره کرد و افزود: دشمن به طور جدی پیگیر مساله نفوذ در کشور است و در این شرایط شیعیان باید با بصیرت و آگاهی با دشمن مقابله کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: وحدت سنی و شیعه به معنای یکی شدن نیست بلکه وحدت به معنای احترام گذاشتن به مقدسات یکدیگر است.

وی با اشاره به این که دشمنان برای تفرقه میان مسلمانان از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند ابراز کرد: جنگ های منطقه در میان مسلمانان ناشی از تفرقه افکنی دشمنان در بین مسلمانان است.

آیت الله طه محمدی در پایان گفت: در شرایطی ایران با انگلستان روابط اقتصادی ایجاد کرده است که انگستان ایران را دشمن خود در منطقه معرفی می کند./201/979/ب1

ارسال نظرات