۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۴۸۷۴۵۶
نماینده آیت الله سیستانی:

آل‎خلیفه با تعویق محاکمه شیخ عیسی قاسم درپی ایجاد تزلزل در اراده مردم است

نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران تصریح کرد که رژیم آل‎خلیفه با تعویق جلسه اعلام حکم آیت الله شیخ عیسی قاسم به دنبال سست کردن اراده مردم است.
حجت الاسلام عبدالله دقاق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالله الدقاق نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران، درباره به تاخیر افتادن دادگاه اعلام حکم آیت الله شیخ عیسی قاسم و پیامد این اقدام در بحرین عنوان داشت: تاخیر در اعلام حکم شیخ عیسی قاسم نشان دهنده این است که رژیم الخلیفه درپی بی انگیزه کردن ملت بحرین و سپس دستگیری این عالم است.

وی با اشاره به اقدامات ظالمانه رژیم آل‌خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین به هوشیاری ملت بحرین در شناخت توطئه های دشمنان عنوان داشت: ملت ما هميشه در صحنه هستند و نقشه ال خلیفه را می دانند و در مقابل آن خواهند ایستاد.

نماینده شیخ عیسی قاسم با بیان حمایت های همه جانبه غرب از رژیم مستبد ال خلیفه یادآور شد: امریکا و انگلیس در راس کشورهای غربی به رژیم ال خلیفه سلاح می فروشند.

وی خاطرنشان کرد: آيت الله شيخ عيسى قاسم ستون قیام است وانقلاب بحرين را اداره مى كند. ملت بحرين او را رهبر مى دانند و از ايشان اطاعت مى كنند.

حجت الاسلام عبدالله دقاق درباره احتمال محاکمه شیخ عیسی قاسم نیز گفت: ملت بحرین به این دادگاه‌ها توجهی نخواهند کرد و این نقشه آل خلیفه نیز شکست خواهد خورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرانجام حکومت شکننده آل خلیفه شکست می‌خورد و ملت بحرین پیروز خواهند شد./9861/ب102/ف

منبع: العالم

ارسال نظرات