۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۴۹۴۷۴۹
به مناسبت نیمه شعبان؛

مسابقه غایب حاضر ویژه مبلغان برگزار می شود

مسابقه «غایب حاضر» ویژه مبلغان مجازی در دو بخش تولید محتوای مهدوی و بازنشر محتواهای منتخب، به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود.
غایب حاضر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت نیمه شعبان مسابقه«غایب حاضر» را برگزار می کند.

بر پایه این گزارش این مسابقه در دو بخش تولید محتوای مهدوی و بازنشر محتواهای منتخب و ویژه مبلغان فعال فضای مجازی برگزار می شود.

مهدی باوری، مهدی موجود (اثبات وجود و امامت حضرت)، فلسفه وجودی امام غایب، کارکرد باور مهدوی، مهدی یاوری، شاخصه‌های جامعه مهدی یاور، شاخصه‌های خانواده مهدی یاور، شاخصه‌های یاور منتظر، مهدی ستیزی، تحلیل و بررسی شیوه­های تبلیغ و نفوذ در میان نخبگان، نقد مبانی مدعی یمانی (احمدالحسن) و پاسخ به شبهات مطرح در این عرصه از موضوعات این مسابقه به شمار می روند.

در بخش تولید محتوا شرکت کنندگان می توانند تا 25 عکس دلنوشته، 10 پوستر، 3 کلیپ تصویری حداکثر 60 ثانیه ای، یک نرم افزار اندروید و 15 متن کوتاه به این مسابقه ارسال کنند.

بخش بازنشر نیز مخصوص مبلّغانی است که در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان مشغول فعالیت هستند و قبلاً با مدیر هماهنگ‌کننده‌ شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان، هماهنگی لازم را انجام داده باشند که این افراد می توانند مطالب را از شب میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) ۱۰ شعبان(۱۷اردیبهشت‌ماه) تا ۱۸ شعبان (۲۵اردیبهشت) باز نشر کنند.

تناسب با موضوعات طرح، تناسب سایز، رنگ‌بندی و تکنیک های گرافیکی متناسب با شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان و عدم استفاده از هرگونه آرم یا لوگو در تصاویر از شرایط آثار شرکت کننده در بخش تولید محتوا است و محتواهای تولید شده در این بخش باید قبلاً در محیط فعالیت مبلّغ منتشرشده باشد و رونوشت آن از طریق آیکون «مسابقه غایب حاضر» در میز کار شخصی به سامانه ارسال شود.

تعداد اعضای کانال و صفحه، تعداد بازدید مطالب، میزان مشارکت در طرح(تعداد کل مطالب منتشرشده) که می‌بایست حداقل محتوای بازنشری  ۱۴ و حداکثر ۳۰ مطلب باشد، استفاده از هشتک # غائب_حاضر و #غایب_حاضر، به‌روزرسانی مطالب  به‌طور دائم و مستمر در طول زمان اجرای طرح و ارسال عکس از صفحه (اسکرین شات) از کلیه مطالب منتشره در قالب یک یا چند فایل فشرده (زیپ شده)  بعد از اتمام طرح بازنشر به مدت پنج روز در سایت بلاغ از شرایط شرکت در بخش بازنشر محتواهای منتخب است.

گفتنی است کلّیه مبلغان دارای پرونده فعال در اداره کل تبلیغ نوین می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و به نفرات اوّل در هر قالب، هدیه دو میلیون و پانصد هزار ریالی اهدا می شود./872/ت303/ی

ارسال نظرات