۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۹۶۲۱۳
استاد حوزه‌های علمیه لرستان:

نسل امروز با فرهنگ ایثار وشهادت آشنا شوند

نسل امروز با فرهنگ ایثار وشهادت آشنا شوند
حجت الاسلام خدایی گفت: برای ادامه راه شهدا و تحقق آرمان ها و اهداف شهدا باید نسل امروز را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام محمدرضا خدایی، ظهر امروز در آیین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت و اقتدار امروز مرهون خون پاک شهدا است.

استاد حوزه علمیه لرستان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و افزود: با نسل جوان و نوجوان را با اهداف و آرمان های شهدا آشنا ساخت.

وی تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را لازمه حرکت در مسیر انقلاب خواند و گفت: این فرهنگ باید به عنوان الگو برای نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام خدایی در ادامه به نقش تربیتی خانواده ها اشاره و بیان کرد: فرزندان به عنوان تربیت یافته خانواده وارد دانشگاه می‌شوند، والدین باید در تربیت قرآنی فرزندان خود تلاش کنند چراکه قرآن مهارت گفتگو را می‌آموزد.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر باید همه مسؤول باشیم، خاطرنشان کرد: احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکرنیز امروز جامعه است.

استاد حوزه علمیه لرستان بیان کرد: امروز همه ما در برابر خون شهدا مسؤول هستیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه دهنده راه شهدا است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات