۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۷۲۷۸۸۰
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر:

حضور پرشور طلاب در انتخابات مجمع نمایندگان نشان از انقلابی ماندن حوزه دارد

حضور پرشور طلاب در انتخابات مجمع نمایندگان نشان از انقلابی ماندن حوزه دارد
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: حضور پرشور و گرم طلاب و فضلا در انتخابات مجمع نمایندگان ثابت کرد که حوزه علمیه انقلابی خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اظهار داشت: حضور پرشور و گرم طلاب و فضلا در انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ثابت کرد که حوزه انقلابی خواهد ماند و سکولاریسم، تنها خواب آشفته‌ای است که دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) دیده‌اند و هرگز تعبیر نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: امروز آخرین یادگار امام راحل یعنی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه با حضور چشمگیر طلاب علوم دینی و بزرگان حوزه علمیه قم در دو روزه کاری برگزار می شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم بیان داشت: کسانی که خواستار تحول بوده و به دنبال جهاد تبیین هستند یکی از مصادیق آن کادر سازی و زیر بنا سازی است تا از این طریق بتوان گفتمان انقلاب اسلامی را زنده نگه دارشت.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «باید مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه استمرار داشته باشد»، اظهار داشت: از جمله فعالیت ها و وظایف نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در خدمت رسانی مخلصانه و بی شائبه به طلاب، اساتید و پیوند و ارتباط بین بدنه حوزه و میدان با فعالان در ستاد است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ابراز کرد: یقیناً کمیسیون های مجمع نمایندگان فعال خواهد شد و طرح‌ها و ایده‌های ارائه شده، همچون گذشته به سوی شورای عالی و جامعه مدرسین و مسئولان ارسال خواهد شد و حضور نمایندگان فاضل به عنوان کاندید مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه مایه افتخار و مباهات است.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم نتایج درخشان نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با الگوی حوزه علوم اسلامی را مشاهده کنیم و تجلی گفتار رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید را در حرکت های تحولی شاهد باشیم.

ارسال نظرات