۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۴۸۴۳۲

مدرسه زمستانه شبهه‌پژوهی «خداناباوری؛ زمینه‌های روانی و اجتماعی در جـامعه ایران» برگزار می شود

مدرسه زمستانه شبهه‌پژوهی «خداناباوری؛ زمینه‌های روانی و اجتماعی در جـامعه ایران» برگزار می شود
مدرسه زمستانه شبهه‌پژوهی «خداناباوری؛ زمینه‌های روانی و اجتماعی در جـامعه ایران» به صورت حضوری همراه با اعطای گواهی شرکت در دوره برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه مدرسه زمستانه شبهه‌پژوهی «خداناباوری؛ زمـیـنـه‌هـای روانی و اجتماعی در جــامـعــه ایــران» به صورت حضوری همراه با اعطای گواهی شرکت در دوره برگزار می شود.

مدرسه زمستانه شبهه‌پژوهی با حضور اساتید حجت الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی با موضوع بسترهای روانی دین‌گریزی، مهدی نساجی با موضوع تحلیل جامعه شناختی از افول دین در جهان، میثم توکلی بینا با موضوع سلامت معنوی؛ رویکردی پیشگیرانه در باب معنا، مرگ و رنج، وحید تقی‌پور با موضوع روانشناسی خداناباوری، نصر بروجردیان با موضوع شبکه اجتماعی؛ ویژگی‌های دینی جامعه مجازی کاربران ایرانی، نیما نریمانی با موضوع الحاد، دغدغه‌های انسان‌گرایانه و علم زدگی و با دبیر علمی حجت الاسلام وحید عابد برگزار خواهد شد.

مهلت ثبت نام  تا 10 دی ماه (ظرفیت ثبت نام محدود میباشد)

 زمـــان بـــرگــــزاری روزهای پنجشنبه 14 دی ، ساعت 8 الی 17:30 جـــــمــعـــه 15 دی، ساعت 8 الی 12 در سالن اجتماعات مدرسه باقرالعلوم(علیه السلام) خواهد بود.

علاقه مندان برای ثبت نام از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/mfHJNqkg اقدام کنند.

مدرسه زمستانه شبهه‌پژوهی «خداناباوری؛ زمـیـنـه‌هـای روانی و اجتماعی در جــامـعــه ایــران» برگزار می شود

ارسال نظرات