۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۷۴۸۶۹۲
استاندار اصفهان:

زنان طلایه داران تکامل و رشد انسان در جامعه هستند

زنان طلایه داران تکامل و رشد انسان در جامعه هستند
اصفهان ـ استاندار اصفهان گفت: ایران اسلامی نیازمند حضور زنان بعنوان نقش‌آفرینان مؤثر و بدون جایگزین است، از این رو بایستی برای حفظ ظرفیت بانوان در جامعه تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، در آیین بزرگداشت زنان تأثیرگذار استان که با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر و با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، گفت: این روزها یادآور حماسه باشکوه حرکت وحدت‌آفرین ذیل پرچم ولی امر مسلمین جهان در سراسر ایران اسلامی در مقابله با نفاق و فتنه است.

وی ادامه داد: در چنین روزی مردم بصیر ایران اسلامی در برابر حرکتی که از سوی دشمن به دنبال فتنه‌انگیزی بود؛ با آگاهی و هوشیاری انسجام ملی را انتخاب کردند تا این فتنه نیز با شکست مواجه شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین این ایام مصادف با ایام شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، فرمانده شجاعی که همه دوران زندگی خود را در مجاهدت و جانفشانی در مقابل دشمنان سپری کرد تا جایی که به امید مردم منطقه و مردم مظلوم دنیا تبدیل شد.

دکتر مرتضوی ادامه داد: این فرمانده شهید نه فقط در میدان رزم بلکه در میدان جهاد، محرومیت زدایی، برابری، برادری، مودت و حرکت‌های مؤمنانه و در سایر عرصه‌های انسانی و اسلامی نیز فرماندهی می‌کرد، یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: البته در این ایام همه آزادی خواهان جهان حزنی در قلب دارند که ناشی از جنایات جبهه کفر و نفاق برای دست‌درازی به حق مردم مظلوم فلسطین است.

دکتر مرتضوی اظهار کرد: امیدواریم خداوند متعال این بیداری اسلامی و انسانی را که در سراسر دنیا رقم خورده است و حرکت بزرگی را در افکار و اذهان همگان علیه رژیم درنده و نامشروع صهیونیستی ایجاد شده را به نابودی این رژیم منتهی گرداند.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به همایش گرامیداشت زنان تأثیرگذار استان، تصریح کرد: از معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به دلیل رویکرد جدیدی که در حوزه بانوان و زنان در پیش گرفته‌اند قدردانی می‌کنم.

دکتر مرتضوی ادامه داد: در این رویکرد به نقش مادری و همسری توجه ویژه‌ای شده است‌.

وی با اشاره به نقش زنان بعنوان طلایه داران تکامل و رشد انسان در جامعه، گفت: مهم‌ترین نقش برای بانوان نقش مادری و همسری است اما در این رویکرد جدید تلاش شده تا به سایر نقش‌های بانوان در عرصه‌های مختلف نیز پرداخته و زمینه حضور زنان در عرصه‌های مختلف فراهم شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی نیازمند حضور زنان بعنوان نقش‌آفرینان بدون جایگزین است، از این رو بایستی برای حفظ ظرفیت بانوان در جامعه تلاش شود./1304/

ارسال نظرات