۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۰۲۹۱۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان به وعده های خود برای جبران خسارت های سیل عمل کنند

مسؤولان به وعده های خود برای جبران خسارت های سیل عمل کنند
عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تسریع در عملیاتی شدن وعده های مسؤولان به منظور جبران خسارت های ناشی از سیل تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران به همراه جمعی از روحانیان و همچنین مسؤولان از مناطق سیل زده شهرستان سیمرغ بازدید کرد.
 
وی در این بازدید ضمن ابزار همدردی با سیل زدگان این منطقه بر ضرورت تسریع در روند بازسازی منازل تخریب شده مردم از سوی مسؤولان تأکید کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که متأسفانه در شرایطی که وضعیت اقتصادی مردم مطلوب نیست خسارت‌های ناشی از سیل نیز به آن‌ها فشار زیادی وارد کرده است، گفت: امیدواریم مسؤولان بدون وقفه و با تلاش و جدیت بیشتری در جهت رفع مشکلات مردم خسارت دیده تلاش کنند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که این مردم با صبر و شکیبایی خود در سیل اخیر با مسؤولان و نیرو‌های امدادی همراهی و همکاری کردند، خاطرنشان کرد: علیرغم این که خسارت‌های بسیاری به آن‌ها وارد شد، اما خودشان نیز برای کمک رسانی و اصلاح امور به میدان آمدند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم مناطق سیل زده رسیدگی به مشکلات و خسارت‌های کشاورزی ناشی از سیل است، بیان داشت: با توجه به این که در آستانه فصل کشاورزی قرار داریم ضرورت دارد دولت برای پرداخت خسارت‌های وارد شده به کشاورزان بیشتر تلاش کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تأکید براین که مردم مناطق سیل زده نباید دغدغه بازسازی منازل خود را داشته باشند، افزود: با توجه به قول مساعدی که دولت و مسؤولان داده اند امیدواریم منازل تخریب شده و و آسیب دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازسازی شود.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آحاد مردم، مسؤولان و نهاد‌های غیر دولتی به ویژه سپاه و بسیج در جریان سیل اخیر پای کار بودند و تلاش کردند، بیان داشت: باید این وحدت و همبستگی میان گروه‌ها و اقشار مختلف مردم تا آخرین لحظه ادامه پیدا کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به حضور گسترده طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان در مناطق سیل زده استان اشاره کرد و گفت: طلاب جهادی مدارس علمیه بر اساس تکلیف و مسؤولیت خود در این عرصه‌ها حاضر می‌شوند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات