۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۱۶۵۵۷
خراسانی در بازدید از خبرگزاری رسا:

مراکز حوزوی برای فعالیت های خود پیوست رسانه ای تعریف کنند

مراکز حوزوی برای فعالیت های خود پیوست رسانه ای تعریف کنند
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی از مراکز و نهادهای حوزوی خواست برای فعالیت های خود پیوست رسانه ای تعریف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدباقر خراسانی در بازدید از خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از فعالیت های این رسانه حوزوی، روز خبرنگار را به دست اندرکاران این خبرگزاری تبریک گفت.

وی نقش خبرنگاران و رسانه ها را در انعکاس  دستاوردهای حوزه بی بدیل توصیف و تصریح کرد: با وجود دستاوردها و پژوهش ها و فعالیت های ارزنده ای که در حوزه و نهادهای حوزوی انجام می شود، متاسفانه جامعه اطلاعی از این دستاوردها ندارد.

وی با بیان این که حوزه وارد مسائل جدی و اصلی جامعه و نظام شده است، اظهار داشت: مراکز و نهادهای حوزوی باید بیش از گذشته اهمیت و نقش رسانه ها را درک کنند و برای تمامی فعالیت های و برنامه های خود پیوست رسانه ای داشته باشند.

خراسانی تاسیس واحد رسانه مجمع عالی حکمت اسلامی را در راستای پاسخ به همین نیاز ارزیابی و تصریح کرد: تاکید ما بر نوآوری و جذاب سازی در ارائه محصولات است.

وی با بیان این که خبرگزاری رسا را از خودمان می دانیم، گفت: خوشبختانه دست اندرکاران این رسانه حوزوی نیز نسبت به اقدامات و برنامه هایی که در مجمع عالی حکمت اسلامی انجام می شود عنایت دارند.

خراسانی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از سوی رسانه ها بویژه رسانه های حوزوی، اظهار داشت: رسانه های حوزوی اجازه ندهند مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه ها زمین بماند و به فراموشی سپرده شود.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از اقدامات و فعالیت های مجمع ارائه کرد و از پیگیری های جدی برای نامگذاری روزی به عنوان روز حکمت اسلامی خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا هرچه سریعتر این مساله در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب برسد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
پیوست رسانه ای طرح نویی بود. احسنت
0
0