۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۶۱۳۵۷۲
خراسانی در گفت وگو با رسا خبر داد؛

فراخوان مقاله همایش بین المللی بازاندیشی آراء استاد مطهری

فراخوان مقاله همایش بین المللی بازاندیشی آراء استاد مطهری
دبیر اجرایی همایش بین المللی باز اندیشی آرای استاد شهید مرتضی مطهری از اعلام و انتشار فراخوان مقالات این همایش بین المللی خبر داد.

محمدباقر خراسانی دبیر اجرایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اعلام فراخوان مقاله همایش بین المللی باز اندیشی آرای استاد شهید مرتضی مطهری خبر داد.

وی با بیان این که سایت همایش فعال شده و فراخوان مقاله نیز صورت گرفته است، گفت: کمیته علمی همایش بین اللملی بازاندیشی آرای استاد شهید مطهری نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

خراسانی افزود: این همایش به مناسبت یکصدمین سال تولد استاد فرزانه و علامه شهید آیت الله مرتضی مطهری از سوی بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری و با همکاری جمعی از مراکز علمی، فرهنگی و اجرایی کشور اسفند ۹۸ برگزار خواهد شد.

فراخوان مقاله همایش بین المللی بازاندیشی آراء استاد مطهری

وی افزود: مرکز مدیریت حوزه های علمیه و دانشگاه تهران دو مرکز عمده ای هستند که در برگزاری روند این همایش نقش پر رنگی را عهده دار هستند.

خراسانی از مشارکت و همکاری مراکز شاخص علمی و پژوهشی قم در برگزاری این همایش خبر داد و گفت: مؤسسه امام خمینی(ره)، پژوهشکده و پژوهشگاه ها، مراکز علمی و مجمع عالی حکمت اسلامی از جمله نهادها و مراکزی هستند که در برگزاری این همایش همکاری دارند.

وی با بیان این که 30 مرکز حوزوی، علمی، فرهنگی و اجرایی در برگزاری همایش بازاندیشی آرای شهید مطهری مشارکت دارند، افزود: در این همایش بین المللی آرا و اندیشه های استاد فرزانه علامه شهید مطهری بازخوانی و بازاندیشی خواهد شد.

خراسانی در خصوص فرصت ارسال مقالات نیز گفت: پژوهشگران و محققان می توانند چکیده مقالات خود را تا 31 مردادماه و اصل مقالات را تا 30 آبان ماه ارسال کنند.

دبیر اجرایی همایش بازاندیشی آرای شهید مطهری بیان داشت: مقالاتی که مرتبط با محورهای همایش بوده و دارای نوآوری در تحلیل، توسعه، تعمیق، یا نقد در بازاندیشی آرای استاد در مواجهه با مسائل امروز باشد، مورد ارزیابی قرار می گیرد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات