۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۴۹۱۶۷۶
یکی از علمای اهل تسنن لبنان:

اقدامات تروریستی با هدف تامین امنیت اسرائیل انجام می‌شود

عضو ارشد اتحادیه علمای مسلمان با محکومیت انفجار تروریستی فوعه و کفریا تاکید کرد که این اقدامات با هدف تامین امنیت اسرائیل صورت می‎پذیرد.
حضور شیخ صهیب حبلی عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت در خبرگزاری رسا

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت جنایت تروریستی حمله به شیعیان فوعه و کفریا را به شدت محکوم کرد.

شیخ حبلی با توصیف تروریست‌ها به یزید زمان خاطر نشان کرد: آنچه که اتفاق افتاد تاکیدی بر این نکته است که نمی‌توان به وعده و تعهدات تروریست‌ها اعتماد کرد. کسی که چهره اسلام را با کشتار و سربریدن مسلمانان تخریب کرده هیچ عجیب نیست که نقض عهد کند.

وی تصریح کرد: حادثه انفجار حی الراشدین در حلب و پیش از آن حادثه انفجار تروریستی در مصر و حمله به مسیحیان در کلیسا در راستای تکمیل سلسه اقدامات تروریستی است که هدف از آن کشتار مردم بیگناه و آواره ساختن ملت‌های مسلمان است.

عضو اتحادیه علمای حامی مقاومت اظهار داشت: تروریست‌ها به دنبال آن هستند که با اجرای نقشه‌های جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل منطقه را به باتلاقی از خون تبدیل کرده و در نهایت منافع رژیم غاصب اسرائیل را تامین کنند.

شیخ حبلی در پایان با بیان آنکه تروریست‌ها از سوی کشورهای عربی و دستگاه‌های اطلاعاتی غربی تسلیح و تطمیع می‌شوند، اظهار داشت که هیچ راه نجات و رهایی از گرفتاری‌ها و جنایت‌های خون آلود منطقه نیست مگر آنکه از ارتش سوریه و عراق و سایر نیروهای مقاومت حمایت کرده و با قاطعیت با این طاعون تروریستی به مقابله برخیزیم.

در انفجار تروریستی نزدیک اتوبوس حامل مردم فوعه و کفریا صدها تن از شیعیان به شهادت رسیدند. الحرار الشام مسؤولیت این جنایت را به عهده گرفت./981/ب902/ف

ارسال نظرات