۱۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۰۲۴۶
با اهدا تندیس و جایزه؛

برگزیدگان جشنواره شهاب تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری نخستین کنگره مرحوم حضرت آیت الله امرعشی نجفی، جشنواره شهاب نیز برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.
کنگره بين المللي حضرت آيت الله مرعشي نجفي کنگره بين المللي حضرت آيت الله مرعشي نجفي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با برگزاری نخستین کنگره مرحوم حضرت آیت الله مرعشی نجفی در شهر مقدس قم، جشنواره شهاب به نام این مرجع تقلید فقید برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره تجلیل شدند.

حجت الاسلام حافظیان، دبیر علمی پژوهشی کنگره حضرت آیت الله مرعشی نجفی در این جشنواره که عصر پنج شنبه در قم برگزار شد، گفت: در این جشنواره در مجموع از 25 نفر از کتابداران، کتابخانه ها، نسخه داران و فعالان عرصه کتاب با اهدا تندیس جشنواره شهاب، جایزه و لوح تقدیر تجلیل می شود.

وی افزود: از میان سه اثر برتر مانند علی نامه، از کتابخانه امیرالمونین(ع)؛ از پنج محقق برتر و 15 کتاب به عنوان شایسته تقدیر تجلیل شد.

وی با بیان اینکه در میان پژوهشگران محقق حوزوی و دانشگاهی وجود دارد ادامه داد: فراخوان اهدای جایزه شهاب از دوسال قبل اغاز شد و پس از بررسی آثار ارسالی 25 اثر برگزیده شد.

دبیرعلمی کنگره مرحوم حضرت آیت الله مرعشی نجفی اظهارداشت: جایزه شهاب برای نخستین بار به نام یک مرجع تقلید در دنیا ثبت و به برترین های عرصه کتاب، کتابداری، کتابخانه و نسخه داری اهدا شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات