۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۴۳۷
عضو جامعه مدرسین:

کشتار مردم بحرین با حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها صورت می گیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) کشتار مردم مسلمان بحرین را محکوم کرد و گفت: این جنایات دست آل سعود و خلیفه را رو کرد چرا که این کشتارها با حمایت مستقیم آمریکا و صهیونیست صورت می گیرد.
آيت الله محمد جواد فاضل لنکراني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر چهارشنبه در حاشیه تجمع اعتراض آمیز اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم در محکومیت کشتار مردم مسلمان کشورهای منطقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد با ابراز تاسف از فجایع تلخ در کشور بحرین، کشتار مسلمانان را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه کشتار بیرحمانه مردم مسلمان با حمایت آمریکا و صهیونیست ها انجام می شود، اظهار داشت: پس از حضور مسؤولان آمریکا در بحرین و عربستان ما شاهد این کشتارها و جنایت ها هستیم، این مساله دست آل سعود و آل خلیفه را رو و باز کرد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مشاهده صحنه کشتار مردم بحرین ماهیت پلید دشمنان را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: انسان وقتی عمق این جنایات را مشاهده می کند، فکر نمی کند که این کارها از سوی اسرائیلی ها در این کشور رخ دهد تا چه رسد به اینکه مردم بحرین از سوی حاکمان کشورشان و آل سعود قتل عام شوند.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم تاکید کرد: همه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم بحرین وظیفه دارند و باید همدردی خود را با این افراد ستم‌دیده اعلام کنند.

وی اضافه کرد: دروس حوزه های علمیه سراسر کشور به منظور محکوم کردن جنایات حکام کشورهای عربی علیه مسلمانان این کشورها روز چهارشنبه تعطیل شد و افزون بر طلاب و روحانیان مراجع عظام تقلید هم در این مراسم شرکت کردند که ما از این بزرگان قدردانی می کنیم. /924/پ202/ع

ارسال نظرات