۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۶۱۸
از سوی کانون پرورش فکری مازندران:

فراخوان دومین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کانون پرورش فکری مازندران از اعلام فراخوان عمومی دومین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی خبر داد.
جشنواره قصه گويي رضوي
قاسم عزیززاده گرجی، مدیر کانون پرورش فکری مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اعلام فراخوان جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی تصریح کرد: این جشنواره بین المللی از سری برنامه های، نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) است که مهر ماه امسال همزمان با دهه کرامت در مازندران برگزار می شود.

وی، اشاعه و ترویج فرهنگ نورانی امام رضا(ع) را مهم ترین هدف برگزاری این جشنواره دانست و گفت: با بین المللی شدن جشنواره در دومین دور برگزاری آن، این مسأله می تواند تاثیر به سزایی در جهت ترویج فرهنگ معنوی و اسلامی در ابعاد خارج از مرزهای جغرافیایی کشور داشته باشد و لذا فراخوان جشنواره به سه زبان فارسی انگلیسی و عربی اعلام شده است.

دبیر جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی با تشریح شرایط سنی شرکت کنندگان در این جشنواره افزود: حضور در این جشنواره برای همه سنین آزاد است و قصه گویی ها باید به صورت لوح فشرده سی دی و یا دی وی دی و با کیفت بالا به همراه مشخصات دقیق قصه گو برای دبیرخانه جشنواره واقع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران و یا به آدرس الکترونیکی info@kpfmazandaran.com این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال پذیرش می شوند که به سه نفر برگزیده در هر بخش هدایای ارزنده ای تقدیم خواهد شد.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را سی مرداد امسال اعلام کرد و با بیان این که آثار برگزیده از سوی داوران تا 20 شهریور امسال اعلام می شود، گفت: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره  2227511-0151 تماس حاصل کنند.

گرجی در پایان به برنامه های جنبی جشنواره اشاره کرد و گفت: نشست تخصصی و کارگاه های آموزشی قصه گویی با حضور مهمانان و اساتید صاحب نظر از برنامه های جنبی جشنواره است و همه نفرات برگزیده جشنواره به عنوان مهمان دبیرخانه جشنواره قصه گویی رضوی پذیرش می شوند./950/پ203/س
ارسال نظرات