۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۴۰۵
مدیرکل کار و امور اجتماعی قم:

جامعه کارگری با تبعیت از رهبری برای تحقق جهاد اقتصادی تلاش می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل کار و امور اجتماعی قم، با اشاره به نقش کارگران در پیشرفت و آبادانی کشور تاکید کرد: جامعه کارگری کشور با تبعیت از مقام معظم رهبری برای تحقق جهاد اقتصادی و پیشرفت همه جانبه کشور تلاش می کند.
جهاد اقتصادي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن رحمانی مدیرکل کار و امور اجتماعی قم روز شنبه در دیدار تشکل های کارگری و کارفرمایی استان قم با آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، گزارشی از اقدامات، برنامه ها و عملکرد این اداره کل ارائه کرد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه کارگران در نظام اسلامی افزود: امروز جامعه کارگری استان قم همدل و متحد و تحت هدایت های مقام معظم رهبری برای پیشرفت و اعتلای نظام مقدس اسلامی تلاش می کنند.

مدیرکل کار و امور اجتماعی قم با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی، ابراز داشت: جامعه کارگری و کارفرمایی استان قم با لبیک گویی به فرمان حکیمانه رهبر معظم انقلاب، برای تحقق جهاد اقتصادی در عرصه های مختلف تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه کارگری با حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و خط مقام معظم رهبری، برای اعتلای نظام اسلامی و خنثی سازی نقشه ها و توطئه های دشمنان تلاش می کنند.

رحمانی گفت: کارگران با بصیرت، هوشیاری و آگاهی کامل در عرصه های سیاسی نیز حضوری چشمگیر دارند و به تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری افتخار می کنند.

مدیرکل کار و امور اجتماعی قم تصریح کرد: کارگران زحمتکش جمهوری اسلامی ایران در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سایر عرصه ها نقش بی بدیلی داشته اند و رسالت خود را به خوبی ایفا کرده اند.

بر اساس این گزارش، سرهنگ مرتاضی رییس سازمان بسیج کارمندی و کارگری استان قم نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات مربوطه، به تشریح برنامه های هفته کار و کارگر پرداخت.

وی حضور کارگران در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدای بسیج کارگری در سازمان جوانان استان قم، دیدار با مراجع تقلید و علما، حضور در بیت قدیمی امام راحل و تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا را از جمله برنامه هایی دانست که در هفته کار کارگر اجرا شده است.

رییس سازمان بسیج کارمندی و کارگری استان قم افزود: در استان قم 35 هزار کارگر در بخش های مختف صنعتی مشغول به کار هستند و بسیج نیز ماموریت دارد برنامه های فرهنگی را برای این عزیزان تدارک ببیند.

سرهنگ مرتاضی دیدار کارگران و کارفرمایان با مراجع تقلید و علما را دارای برکات معنوی دانست و گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر که از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده، برنامه های گسترده ای برای اجرا در نظر گرفته شده است. /924/پ202/ص
ارسال نظرات