۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۵۷۹
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

نظام سلطه از بصیرت و معنویت ملت ایران هراسان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله با بیان این که نسل جوان جامعه ما تشنه معارف ناب الهی هستند، تصریح کرد: علما و روحانیان باید به گونه‌ای تأثیر‌گذار، معنویت، بصیرت و آگاهی را در میان این قشر تأثیر گذار جامعه تقویت کنند.
حجت الاسلام گواهي، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران، امروز در دومین نشست علمی جوان و آینده که با موضوع نقش جوانان در پیشگیری از جنگ نرم در گرگان برگزار شد، با اشاره به ناکامی های سی ساله نظام سلطه در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز جنگ نرم استراتژی جدید دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی است.

وی با بیان این که کشورهای استکباری به این نتیجه رسیده‌اند، همان‌‌گونه که استعمار به شیوه‌های قدیم، دیگر جواب‌گوی نیازها و اقتضائات امروزه نیست و باید در قالب استعمار نو وارد برخی از کشورها شد، از طریق جنگ سخت نیز چندان نمی‌توان موفقیت‌های مورد نظر را کسب کرد، بنابراین سعی می‌کنند با تمرکز بر مسائل فکری، ایدئولوژیک و فرهنگی و در واقع با گشودن جبهه‌ جنگ نرم، به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: دشمنان امروزه با استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطاتی مانند سایت‌ها و وبلاگ‌ها تلاش می کنند اهداف شوم خود در کشورهای اسلامی به ویژه ایران اسلامی عملیاتی کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران با بیان این که نسل جوان جامعه ما امروز با خطر بزرگی به عنوان هجمه فرهنی روبه‌رو است، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان گروه هدف دشمنان در ترویج فرهنگ غربی و بی بندوباری هستند.

وی با بیان این که جنگ نرم به روحیه، به عنوان یکی از عوامل قدرت ملی خدشه وارد می کند، عزم و اراده ملت را از بین می برد، مقاومت و دفاع از آرمان و سیاست های نظام را تضعیف می کند، افزود: ایجاد رعب و وحشت از مسائلی همچون فقر، جنگ یا قدرت خارجی سرکوبگر و پس از آن دعوت به تسلیم از راه پخش شایعات و دامن زدن به آن برای ایجاد جو بی اعتمادی و ناامنی روانی، اختلاف افکنی در صفوف مردم و برانگیختن اختلاف میان مقام های نظامی و سیاسی کشور مورد نظر در راستای تجزیه سیاسی کشور، ترویج روحیه یاس و ناامیدی به جای نشاط اجتماعی و احساس بالندگی از پیشرفت های کشور و بی‌تفاوت‌کردن نسل جوان به مسائل مهم کشور از مهم‌ترین عوامل جنگ نرم است.

حجت الاسلام گواهی، آگاهی و بصیرت را مهم‌ترین نیاز نسل جوان جامعه امروز دانست و خاطرنشان کرد: امروز بصیرت مهم‌ترین سد در برابر توطئه‌های نرم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران با بیان این که نسل جوان جامعه ما تشنه معارف ناب الهی هستند، تصریح کرد: علما و روحانیان باید به گونه‌ای تأثیر‌گذار، معنویت، بصیرت و آگاهی را در میان این قشر تأثیر‌گذار جامعه تقویت کنند.

وی با اشاره به این که نظام سلطه از بصیرت و معنویت ملت ایران هراسان است، بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در تلاش هستند این دو مسأله مهم را در مردم کشورمان به ویژه نسل جوان تضعیف کنند.

حجت الاسلام گواهی در ادامه سخنان خود تبعیت از ولایت فقیه را یک تکلیف مهم دانست و با بیان این که امروز نسل جوان جامعه ما عاشق ولایت و رهبری هستند، خاطرنشان کرد: تبعیت از فرامین رهبری به یقین سعادت و تعالی نظام اسلامی را در پی خواهد داشت./950/پ202/س
ارسال نظرات