۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۴۸۳
معاون امور طلاب و دانش‌‌آموختگان حوزه‌های علمیه:

طلابی که قصد خروج از کشور را دارند تا پیش از 24 تیر برای اخذ مجوز خروج اقدام کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه گفت: با توجه به تعطیلی تابستانی همه بخش‌های مرکز مدیریت حوزه های علمیه از تاریخ 24 تیرماه تا 7 مرداد، طلابی که قصد خروج از کشور را دارند باید پیش آغاز تعطیلات برای اخذ مجوز خروج اقدام کنند.
حجت‌الاسلام محمود ملکدار، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌هاي علميه


حجت الاسلام محمود ملک‌دار، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آغاز تعطیلی دو هفته‌ای مرکز مدیریت حوزه های علمیه گفت: بجز بخش‌های اندکی از مرکز مدیریت مانند حراست و آمار و بررسی، همه بخش‌های این مرکز از جمله دایره امور مشمولین از 24 تیرماه تا 7 مرداد تعطیل است از این رو طلابی که قصد خروج از کشور را دارند باید برای اخذ مجوز خروج تا پیش از 24 تیرماه اقدام کنند.

گفتنی است، معاونت آموزش حوزه علمیه در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام تعطیلی این معاونت در این تاریخ آورده است: برخی ادارات معاونت آموزش حوزه های علمیه به دلیل اکرام ارباب رجوع و وجود برخی مراجعات در این ایام حضور خواهند داشت.

این اطلاعیه می‌افزاید: تعطیلات اداره امتحانات شفاهی در تابستان از تاریخ 27 مرداد ماه تا یازدهم شهریور (دو هفته آخر ماه مبارک رمضان) خواهد بود از این رو طلاب در این ایام فقط جهت دریافت نامه شهریه ومراجعات در رابطه با امتحان شفاهی می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 13 به اتاق 27 مرکز مدیریت مراجعه کنند.

لازم به ذکر است؛ تعطیلات تابستانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز از هجدم تیرماه آغاز شده و تا 31 این ماه ادامه دارد./916/ت302/ع


ارسال نظرات