۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۸۹۹۶
امام جمعه اهواز تأکید کرد:

حمایت از مستضعفان به منزله بیعت با امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که هر قدمی در مسیر یاری مستضعفین به منزله بیعت با امام زمان است، بیان داشت: مؤمنان با تأسیس بناهای خیریه برای خدمت به مردم، ارادت و اعتقاد خود به ساحت حضرت مهدی(عج) را عملی کنند.
آيت الله موسوي جزايري در مراسم کلنگ زني درمانگاه خيريه امام رضا(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم کلنگ زنی مجتمع بهداشتی ـ درمانی خیریه امام رضا(ع) صبح امروز با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام جابریان، امام جمعه موقت کوت عبدالله، پور موسوی، معاون سیاسی استاندار خوزستان و مسؤولان استانی در منطقه کوت عبدالله اهواز برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تبریک نیمه شعبان خجسته میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، احداث مجتمع درمانی ـ بهداشتی امام رضا(ع) در منطقه محروم کوت عبدالله اهواز را به فال نیک گرفت.

امام جمعه اهواز، با اظهار تأسف از این که مناطق حاشیه شهر، بیش از مرکز اهواز است، ابراز داشت: حاشیه نشینی پدیده بزرگ شهر اهواز است که متأسفانه به دلایل مختلف از جمله 8 سال جنگ تحمیلی به آنها توجه خاصی نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر این که هر قدمی که در رابطه با مستضعفین برداریم به منزله بیعت با امام زمان(عج) است، بیان داشت: مؤمنان با تأسیس بناهای خیریه برای خدمت به مردم، ارادت و اعتقاد خود به ساحت حضرت مهدی(عج) را عملی کنند.

آیت الله موسوی جزایری، با توجه به تأسیس مجمع خیرین سلامت و بهداشت در سطح کشور، تصریح کرد: امیدواریم این حرکت همچون مجمع خیرین مدرسه ساز در سطح کشور فعالیت های خود را با همکاری مؤمنان و خیران در راستای خدمت رسانی به جامعه، گام مهمی بردارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، ادامه داد: مؤمنان از باب عمل کردن به فریضه واجبه الهی زکات، کارهای خیریه ای برای مردم انجام دهند و کسانی که زکات خود را ادا می کند در واقع هم وظیفه شرعی خود را انجام داده اند و هم خدمتی به جامعه خود رسانده است.

امام جمعه اهواز، در بخش پایانی سخنان خود با قدردانی از بنیانگذار مجتمع بهداشتی ـ درمانی خیریه امام رضا(ع)، خاطر نشان کرد: امیدواریم با کمک مردم به ویژه کسانی که توانایی مساعدت را دارند، شاهد گسترش خدمت رسانی به مناطق حاشیه شهر اهواز باشیم.

در این مراسم سید محمدعلی پور موسوی، معاون سیاسی استاندار خوزستان، با بیان این که دوران غیبت امام زمان(عج)، دوران مهیا شدن جهت حضور در پیشگاه ایشان است، تصریح کرد: در دوران غیبت همه مسلمانان باید با نگاه خدمت رسانی به مستضعفان، جریانی توأم با تلاش و جهاد اقتصادی را بسازند.

این مقام مسؤول، با اشاره به ثابت قدمی استان خوزستان در 8 سال دفاع مقدس، افزود: در زمان کنونی عرصه دیگری از جهاد و تلاش و خدمت رسانی به مستضعفان بر ملت ایران آمده است.

پور موسوی، در ادامه سخنان خود اضافه کرد: اگر جریان های مدیریتی استان حرکت های مردمی را تسهیل کنند، به یقین مردم ولایتمدار خوزستان در امر ساخت و ساز، خدمت رسانی و عمران استان سنگ تمام خواهند گذاشت.

معاون سیاسی استاندار خوزستان، در پایان سخنان خود با تشکر از مجمع خیرین سلامت و بهداشت استان، عنوان کرد: باید راه سازندگی، احداث و عمران توسط خیران و مؤمنان خوزستانی را به صورت جهادی ادامه دهیم./9463/پ202/س
ارسال نظرات